کد خبر : 1721718 | 07 آذر 1399 ساعت 13:20 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

فابیو کاپلو:

اینتر به یک رئال مادرید متوسط باخت

اینتر چهارشنبه شب در هفته چهارم لیگ قهرمانان و در خانه خود با دو گل به رئال مادرید باخت.

اینتر به یک رئال مادرید متوسط باخت

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش اینتر در حالی که از دقیقه 34، ده نفره شده بود، در زمین خود بازی را با دو گل به رئال واگذار کرد تا کار صعودش برای دور بعد لیگ قهرمانان بسیار دشوار شود.

 

 

1547319

 

 

هر دو تیم به برد نیاز داشتند ولی رئال بود که موفق تر عمل کرد. اینتری ها با اخراج آرتورو ویدال بیش از 55 دقیقه را ده نفره بازی کردند. اخراجی بی مورد که نتیجه عصبانیت ستاره شیلیایی بر سر داور بود. او از اینکه آنتونی تیلور خطای واران را پنالتی اعلام نکرد، خشمگین بود و با دو کارت زرد سریع از بازی اخراج شد.

 

فابیو کاپلو مربی مشهور ایتالیایی در مورد این بازی با اسکای اسپورتس گفت:« اینتر بازی را بد شروع کرد و بی هدف بود. آنها نیمه اول هرگز نتوانستند خود را در زمین پیدا کنند و مشکلات زیادی داشتند. اینتر سه دفاع در مقابل تک مهاجم رئال داشت و در میانه زمین نیز قافیه را باخته بود. در نیمه دوم دفاع اینتر چهار نفره شد و از شیوه بازی این تیم بیشتر رضایت داشتم.»

 

 

1547329

 

 

کاپلو ادامه داد:« اینتر برابر رئال مادریدی متوسط که از سال های اوجش فاصله دارد، نتوانست عملا کار خاصی انجام دهد و البته اخراج غیر قابل بخشش ویدال هم کار را برای شان دشوارتر کرد. لوکاکو هم مهاجم مورد انتظار نبود. معتقدم وقتی تیم اینگونه جواب نمی دهد، باید کونته به تغییر تاکتیک فکر کند.»

 

دیدگاه‌ها