کد خبر : 1724155 | 18 آذر 1399 ساعت 18:20 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: تبانی رئال و گلادباخ؟ اینجا لیگ قهرمانان است

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر می گوید آنها در مسابقه فردا برابر شاختار تنها به پیروزی فکر خواهند کرد

کونته: تبانی رئال و گلادباخ؟ اینجا لیگ قهرمانان است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فرداشب در جدالی سرنوشت‌ساز و بسیار مهم در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شاختار خواهد رفت؛ دیداری که پیروزی در آن می‌تواند حکم صعود شاگردان آنتونیو کونته به مرحله بعدی رقابت ها را صادر کند. البته این اتفاق تحت شرایطی رخ خواهد داد و آن هم این است که در بازی همزمان بین دو تیم رئال مادرید و مونشن گلادباخ نتیجه تساوی حاصل نشود.

 

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردای تیمش مقابل شاختار گفت: " پیش از دیدار با گلادباخ همه ما را حذف شده تلقی می‌کردند اما حالا کمی شانس داریم. فقط باید پیروز شدم فکر کنیم. همچنین اصلا نگران مسائل مربوط به تبانی در بازی رئال مادرید و مونشن گلادباخ نیستیم چرا که اینجا لیگ قهرمانان است نه مسابقات محلی."

 

 

1551531

 

 

شاختار: " آنها تیم خوبی محسوب می شوند که از یک ساختار مناسب برخوردار هستند. ما در یک مدت زمان کوتاه سه بار با آنها روبه‌رو می‌شویم اما هر مسابقه شرایط مربوط به خودش را دارد. در بازی رفت تلاش ما به سرانجام نرسید اما فردا فقط باید به بردن فکر کنیم. همه کار خواهیم کرد تا پیروز از زمین مسابقه خارج شویم."

 

یکی از خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی از کونته درباره اینکه چرا اینتر باید به مرحله صعود کند پرسید و او در جواب پاسخ جالبی را داد و گفت: " چه به مرحله بعد صعود کنیم و چه این اتفاق رخ ندهد من قرار ملاقاتی با تو خواهم گذاشت و جوابت را می‌دهم."

 

 

1551533

 

 

غیبت آرتور ویدال: " بله او در مسابقه فردا حضور نخواهد داشت. من نمی‌خواستم روی او ریسک کنیم. همچنین در دیدار برابر گلادباخ بدون او پیروز شدیم بنابراین بهانه ای وجود نخواهد داشت."

دیدگاه‌ها