کد خبر : 1724533 | 20 آذر 1399 ساعت 17:10 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره شیلیایی نراتزوری؛

بازنده بزرگ حذف اینتر از لیگ قهرمانان

آرتورو ویدال در نخستین فصل حضورش در اینتر حتی به یک هشتم نهایی لیگقهرمانان هم نرسید.

بازنده بزرگ حذف اینتر از لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال هافبک شیلیایی که رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در سر دارد، در سه فصل اخیر این رقابت ها شکست های تلخی را تجربه کرده است.

 

 

1540622

 

 

 برای سومین سال پیاپی اینتر در مرحله گروهی با لیگ قهرمانان اروپا خداحافظی کرد. این بار به خودش بستگی داشت و در خانه برابر ضعیف ترین حریف بازی کرد اما دوباره لغزش داشت. تساوی بدون گل مقابل شاختار یک پایان برای تیم آنتونیو کونته بود. یک حذف دردناک برای نراتزوری به خصوص برای یکی از بازیکنان جدید این تیم یعنی آرتورو ویدال بود. 

 

هافبک شیلیایی یک سال دیگر باید صبر کند تا بتواند به رویای فتح لیگ قهرمانان نزدیک شود، اتفاقی که در سال 2015 با یوونتوس به آن نزدیک شد اما در فینال به بارسلونا باختند. 

 

 

1519703

 

 

ویدال زمانی که در تابستان 2018 با بارسا قرارداد امضا کرد، هدفش کاملا مشخص بود. او گفت که می خواهم سه قهرمانی در لیگ قهرمانان به دست آورم. این هدف رویاپردازانه با شکست های پر سر و صدایی همراه شد. 

او در فصل 19-2018 با آبی اناری ها به نیمه نهایی رسید که تیمش با چهار گل در آنفیلد مغلوب لیورپول شد. یک فصل بعد شکست تحقیرآمیز 8-2 را برابر بایرن تجربه کرد و امسال حتی نتوانست در مرحله حذفی حضور داشته باشد. 

دیدگاه‌ها