کد خبر : 1725693 | 26 آذر 1399 ساعت 11:30 | 21.6K بازدید | 1 دیدگاه

رحمان عموزاد رقبای خود را شناخت

در انتظار کولاک پدیده کشتی ایران در صربستان

با انجام قرعه کشی 5 وزن اول مسابقات جام جهانی انفرادی کشتی آزاد صربستان رحمان عموزاد رقبای خود را شناخت.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از لغو مسابقات جهانی 2020 کشتی آزاد و فرنگی، فدراسیون کشتی تصمیم گرفت در کشتی آزاد دو پدیده جوان کشتی ایران را به صربستان اعزام کند. با اینکه امیرمحمد یزدانی در لحظات آخر به خاطر مثبت شدن تست کرونای خود از سفر به بلگراد بازماند، اما رحمان عموزاد که در یکی، دو سال اخیر خودش را به عنوان یک پدیده معرفی کرده، راهی صربستان شد. 


این جوان بهشهری که سابقه رویارویی با رقبای جهانی در رده سنی بزرگسالان را ندارد، از نظر خیلی از کارشناسان می تواند یکی از ستاره های آینده سبک وزن کشتی دنیا باشد. 

 

1554014


بعد از قرعه کشی انجام گرفته مشخص شد در وزن 57 کیلوگرم  رحمان عموزاد خلیلی در دور نخست به مصاف شعبان کیزیلتاش از ترکیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان گیوی داویدوی از ایتالیا و ریچارد گارسیا از پاناما روبرو می شود. زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه در گروه عموزاد حضور دارد. در این وزن 25 نفر شرکت کرده اند.


عموزاد که عصر دیروز در محل برگزاری مسابقات به همراه حاج کناری تمرین کشتی را برگزار کرد، از ظهر امروز به مصاف رقبای خود می رود تا اولین محک جدی را در میان ستاره های کشتی دنیا پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها