کد خبر : 1726225 | 28 آذر 1399 ساعت 22:00 | 52.1K بازدید | 2 دیدگاه

زلاتان و افشای راز موفقیت در 39 سالگی

زلاتان، ستاره سوئدی در مورد راز درخشش خود در 39 سالگی صحبت کرده است.

زلاتان و افشای راز موفقیت در 39 سالگی

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان در این فصل در ترکیب میلان تولدی دوباره یافته و موفق به زدن گل های فراوانی در لیگ ایتالیا شده است. زلاتان در گفت و گو با سایت یوفا مدعی شد همچنان اهداف بزرگی در سر دارد و او هیچگاه به رضایت کامل دست پیدا نمی کند.

 

زلاتان گفت: من 39 ساله هستم و با توجه به آنچه انجام داده ام دیگر هیچ تعهدی برای ادامه کار ندارم، اما من همچنان اشتیاق خود را نسبت فوتبال حفظ کرده ام. من هرگز راضی نشده و همیشه اهداف بیشتری می خواهم. من بازیکنان زیادی را ندیده ام که هم سن من بوده و عملکردی مانند من داشته باشند. لحظه ای که سن یک بازیکن بالاتر از 30 می رود شروع به افت می کند، اما من بعد از 30 سال پیشرفت هم کرده ام.

 

1552567

 

من از ورزشکاران آمریکایی می شنوم که می گویند بیش از یک میلیون دلار برای شکل دادن به بدن خود خرج کرده اند. من 39 ساله بوده، در بالاترین سطح بازی می کنم و برای روی فرم بودن هیچ پولی نمی دهم. راز موفقیت این نیست که چقدر هزینه می کنید و این راز در ذهن شماست که چقدر حاضرید تلاش و فداکاری کنید. راز این است و هیچ هزینه ای ندارد."

 

زلاتان معتقد است برای جانلوئیجی بوفون، دروازه بان یوونتوس ادامه دوران ورزشی تا 50 سالگی آسان تر از او است. زلاتان گفت:  "شرایط بوفون آسان است، زیرا او فقط باید بی حرکت ایستاده و ضربات حریف را دفع کند. من باید حرکت کرده، خلق موقعیت کنم، ضربه زده و با مدافعان مبارزه کنم. بنابراین او احتمالا می تواند بدون اینکه در فرم باشد بیشتر در میادین حاضر شود."

 

دیدگاه‌ها