کد خبر : 1726499 | 30 آذر 1399 ساعت 12:00 | 25.1K بازدید | 4 دیدگاه

خرید اول مد نظر خوان لاپورتا؛ هکتور بیرین

خوان لاپورتا نامزد ریاست بارسلونا می‌گوید در صورت پیروزی در انتخابات جذب هکتور بیرین ستاره آرسنال را به اولویت اول خود در نقل و انتقالات تبدیل خواهد کرد.

خرید اول مد نظر خوان لاپورتا؛ هکتور بیرین

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا نامزد ریاست باشگاه بارسلونا که به زودی برای بدست گرفتن مدیریت باشگاه در انتخابات ریاست این باشگاه شرکت می‌کند می‌گوید در صورت انتخاب شدن به این سمت به هواداران قول می‌دهد که هکتور بیرین ستاره سابق بارسا که در حال حاضر برای آرسنال بازی می‌کند را به نوکمپ برخواهد گرداند.

 

1555315

 

درحالیکه تخمین زده می شود لاپورتا از بیشترین شانس برای انتخاب شدن به عنوان ریاست بارسا برخوردار است او جاه طلبی های زیادی برای باشگاه کاتالان دارد. او اما اخیراً اعلام کرده بازگرداندن هکتور بیرین ستاره سابق باشگاه که حالا در آرسنال توپ می زند را اولویت اول خود در نقل و انتقالات می داند.

 

روزنامه انگلیسی میرر با انتشار این گزارش اعلام کرد لاپورتا قصد دارد 25 میلیون پوند برای جذب بیرین به آرسنال پیشنهاد بدهد.

 

1555314

 

بیرین در سال 2011 و در شانزده سالگی به لندن رفت و به عنوان یک پدیده 16ساله به آکادمی آرسنال پیوست. آرسنال او را از آکادمی معروف باشگاه بارسا، لاماسیا، به خدمت گرفته بود.

 

 

دیدگاه‌ها