کد خبر : 1726681 | 01 دی 1399 ساعت 11:08 | 10K بازدید | 1 دیدگاه

اولسان با سرمربی جدید در جام جهانی باشگاه ها

پایان کار کیم دو-هون با 106 برد و یک جام آسیایی

سرمربی تیم اولسان هیوندای پس از چهارسال هدایت این تیم و پس از قهرمانی از لیگ قهرمانان آسیا از هدایت اولسان کناره گیری کرد.

به گزارش"ورزش سه" کی دو-هون سرمربی تیم اولسان هیوندای ، با پایان یافتن مهلت قراردادش بعد از دیدار نهایی برابر پرسپولیس از این تیم جدا شد. 


او پیش از فصل 2017 و پس از مربیگری یون جونگ هوآن، به عنوان مربی اولسان فعالیتش را آغاز کرد و در همان اولین سال اولین جام قهرمانی حذفی را برای اولسان به دست آورد. 


این تیم با حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل های متوالی نام خود را در فوتبال آسیا بیش از پیش مطرح کرد ضمن اینکه توانست جایگاه باشگاه را در کی لیگ ارتقا بدهد. او همچنین توانست دومین قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را در حالی به دست بیاورد که تیمش بدون شکست به این عنوان دست پیدا کرده و راهی جام جهانی باشگاه ها شد. 

 

1555621


کیم دو-هون با ثبت 106 برد، 50 تساوی و 40 باخت در 196 بازی در طول 4 سال رکورد خوبی را در اوسان از خودش به جا گذاشت.


باشگاه اولسان نیز با اهدای لوح تقدیر در قطر از سرمربی تیمش و زحمات او قدردانی کرد. کیم دو هون گفت:" خوشحالم که در آخرین مسابقه در پایان 4 سال حضورم در اولسان نتیجه خوبی گرفتم. از همه کسانی که همیشه از من حمیت و پشتیبانی کردند سپاسگزارم. من همچنان برای موفقیت تیم اولسان دعا می کنم."


اولسان قصد دارد در اسرع وقت یک سرمربی جانشین کیم دو-هون کند تا برای فصل جدید رقابت 2021 تیم را در مسیر آماده سازی قرار بدهد.

دیدگاه‌ها