کد خبر : 1727693 | 06 دی 1399 ساعت 16:11 | 38.3K بازدید | 4 دیدگاه

زلاتان: 2 فرزند در سوئد و 25 فرزند در میلان دارم!

زلاتان ابراهمیوویچ بی تاب بازگشت به میادین است تا یاری گر هم تیمی هایش باشد. هم تیمی هایی که حکم فرزندانش را دارند.

زلاتان: 2 فرزند در سوئد و 25 فرزند در میلان دارم!

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیمویچ 39 ساله که این روزها به دلیل مصدومیت خانه‌نشین است، می‌گوید امیدوار است که تا دو هفته دیگر به تمرینات این تیم برگردد و اینکه به این زودی‌ها خیال بازنشسته شدن ندارد.

 

 

1555339

 

 

زلاتان ماه گذشته مصدوم شد و در حالی که توانسته بود بهبود پیدا کند، دوباره در تمرینات آسیب دید. میلان در غیاب زلاتان اما توانسته همچنان صدر سری آ را حفظ کند و بسیاری معتقدند با بازگشت زلاتان میلان صلابت و استحکام خود را بیش از پیش حفظ خواهد کرد.

 

ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان در گفت‌و‌گو با نشریه کوریره دلاسرای ایتالیا گفت:« بسیاری از مردم از من درباره آینده‌ام سؤال می‌پرسند. جواب من به آنها این است که تا زمانی که بتوانم کارهایی را انجام دهم که اکنون انجام می‌دهم به بازی کردن ادامه خواهم داد. من اکنون در میلان احساس خوبی دارم و همه چیز در این تیم دارد جواب می‌دهد.»

 

 

1552429

 

زلاتان ادامه داد:« من فقط بر اساس خوشایند خودم درباره آینده‌ام تصمیم نمی‌گیرم. خانواده‌ام از هر چیزی مهمتر است. دلم خیلی برای آنها تنگ شده است اما همانطور که پیولی (سرمربی میلان) به من گفت، من در سوئد دو فرزند دارم و اینجا در میلان 25 فرزند که آنها هم به من نیاز دارند.»

دیدگاه‌ها