کد خبر : 1727850 | 07 دی 1399 ساعت 13:40 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان: میلان برای من حکم خانه را دارد

زلاتان ابراهیموویچ می گوید در میلان خودش در خانه احساس می کند و روسونری را بهتر از همه تیمهایی می داند که تا کنون در آنها بازی کرده است.

زلاتان: میلان برای من حکم خانه را دارد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه ایوان گازیدیس بعد از انتشار شایعات متعدد درباره آینده زلاتان ابراهیموویچ در میلان توضیحاتی درباره او و تمدید قراردادش ارائه کرد زلاتان هم در یک مصاحبه گفت در میلان خودش را در خانه احساس می کند. زلاتان همچنین گفت روسونری را بهترین تیمی می داند که تا کنون در آن بازی کرده است.

 

1557340

 

زلاتان در دسامبر 2019 برای بار دوم به میلان پیوست و تا این لحظه در ترکیب این تیم عملکرد درخشانی داشته. اما قرارداد ایبرا با میلان تابستان آتی به پایان می رسد و همین باعث شده شایعات زیادی درباره آینده او در این باشگاه مطرح شود.

 

ابراهیموویچ در گفتگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گفت:" من در باشگاه های زیادی بازی کرده ام و برای همه آن باشگاه ها احترام قائلم و از همه آنها خاطرات فوق العاده ای دارم. ولی میلان باشگاهی است که در آن خودم را در خانه احساس می کنم".

 

1554867

 

ستاره سوئدی در ادامه گفت:" من هر روز صبح که به مجموعه تمرینی میلان می روم برای بازگشت به خانه هیچ عجله ای ندارم چرا که اینجا خودم را در خانه احساس می کنم. اولین باری که در سال 2010 به میلان آمدم هم همین حس را داشتم".

 

از سوی دیگر گازیدیس مدیر ارشد آث میلان در گفتگو با گاتزتا گفت با وجود شایعات مذاکره با زلاتان درباره تمدید قرارداد او هنوز آغاز نشده.

 

گازیدیس در این مصاحبه گفت:" ما با زلاتان هنوز درباره تمدید صحبت نکرده ایم. این تصمیم فقط با باشگاه نیست بلکه زلاتان هم در آن نقش دارد. ایبرا آدم خاصی است که هم انگیزه ای استثنایی دارد و هم هوشی نبوغ آمیز. ما در ژانویه 2019 هم می خواستیم او را جذب کنیم ولی ایبرا گفت چون هنوز داستانش با گلکسی تمام نشده نمی تواند قبول کند. ایبرا تیم را به تیمی بهتر تبدیل می کند و حضورش باعث ایجاد تفاوت می شود".

 

 

دیدگاه‌ها