کد خبر : 1727709 | 06 دی 1399 ساعت 17:40 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

پاپانوئل هدیه کریسمسی برای رئالی ها نداشت

بسیاری از هواداران رئال تصور می کردند در روزهای منتهی به کریسمس دو خبر خوب را از باشگاه دریافت خواهند کرد.

پاپانوئل هدیه کریسمسی برای رئالی ها نداشت

به گزارش "ورزش سه"، پاپانوئل از سانتیاگو برنابئو عبور کرد بدون اینکه هدیه ای برای رئالی ها به جا بگذارد. این هدیه قرار بود تمدید قرارداد سرخیو راموس و لوکا مودریچ باشد ولی فعلا خبر خوشی برای هواداران نیست.

 

 

1550341

 

 

کاپیتان راموس و لوکا مودریچ برنده توپ طلای 2018 تنها چند ماه تا پایان قراردادشان باقی است بدون اینکه خبری از تمدید قراردادشان باشد.

هر دو از کمتر از یک هفته دیگر می توانند با باشگاه های مدنظرشان وارد مذاکره شوند که می تواند اتفاقی ترسناک برای رئال و هوادارانش باشد.

 

در مورد کاپیتان راموس حرف و حدیث زیاد است. رسانه ها می گفتند تمدید قرارداد او روز کریسمس اعلام خواهد شد ولی این اتفاق رخ نداد. دو طرف هفته هاست در مذاکره اند بدون اینکه توافقی حاصل شود. تمایل راموس تمدید دو ساله است ولی گویا رئال اصرار به تمدید سال به سال دارد.

 

 

1555751

 

 

لوکا مودریچ نیز همچون سرخیو راموس بارها از تمایلش برای بازنشستگی در رئال صحبت کرده و اینکه حاضر است با کاهش دستمزد، قراردادش را تمدید کند ولی مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا باعث به تعویق افتادن مذاکرات تمدید در رئال شده است.

 

راموس و مودریچ فصل جاری بارها ثابت کرده اند که شایسته ماندن در رئال هستند و اکنون گفته می شود شاید پس از سوپرکاپ اسپانیا(اوایل بهمن) تکلیف تمدید قراردادشان روشن شود. تمدیدی در کار خواهد بود؟

 

 

دیدگاه‌ها