کد خبر : 1728010 | 08 دی 1399 ساعت 12:33 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: شرایط آرسنال تلخ است ولی می‌جنگیم

میکل آرتتا با وجود پیروزی شیرین تیمش مقابل چلسی می گوید آرسنال از نظر عملکردی شرایطی تلخ و عصبانی‌کننده دارد.

آرتتا: شرایط آرسنال تلخ است ولی می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز شنبه در دربی شهر لندن موفق شد چلسی را 3-1 شکست دهد تا از بار فشارها بر سرمربی‌اش میکل آرتتا کاسته شود. اما آرتتا با وجود این پیروزی شیرین به شرایط بسیار بد تیمش در این فصل لیگ برتر اشاره کرده و می گوید تیمش از نظر فوتبالی شرایطی تلخ و عصبانی کننده دارد.

 

1557546

 

با وجود پیروزی 3-1 مقابل چلسی در روز کریسمس توپچی‌ها پیش از آن از روز 1 نوامبر نتوانسته بودند در لیگ برتر حتی یک پیروزی بدست بیاورند. آرتتا در آستانه بازی فردای تیمش مقابل برایتون می گوید شرایط آرسنال در این فصل سخت‌ترین آزمونی بوده که او به عنوان مربی تجربه کرده است.

 

آرتتا در این باره گفت:" ما در چند هفته اخیر از نظر نتیجه وضعیت خیلی بدی داشتیم و من در این مدت خیلی سختی کشیدم. احساس می کنم مسئولیت این شرایط به عهده من است. این حس خیلی بدی است چرا که می خواهم برای این باشگاه مفید باشم و کاری انجام بدهم و با تمام شور و شوق و دانشم و با نیت و قصد بهبود شرایط برای این هدف تلاش می کنم".

 

1557547

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" ولی ما برای رسیدن به این هدف باید در بازی‌ها پیروز بشویم. باید ثبات داشته باشیم و روند پیروزی در چند بازی پیاپی را تجربه کنیم. وقتی این اتفاق نمی افتد من احساس می کنم که مسئول تخریب باشگاه هستم و به خاطر همه کسانی که در آرسنال کار می کنند و البته برای هواداران ناراحت می شوم. این شرایط واقعا سخت و دردناک و عصبانی کننده است و از آدم انرژی زیادی می گیرد. ولی در عین حال من می دانم که چطور باید بجنگیم و به شرایط خوب برگردیم. من کسانی را می بینم که می خواهند در کنار من برای این هدف بجنگند".

 

 

دیدگاه‌ها