کد خبر : 1728731 | 11 دی 1399 ساعت 17:36 | 30.8K بازدید | 3 دیدگاه

ذوب آهن چپ پرسپولیس را برای هم‌شهری‌اش آزاد کرد

با محرومیت آقایی؛ آماده باش به انصاری یا امیری برابر سپاهان

مدافع چپ پرسپولیس در لحظات پایانی بازی و برای هواخواهی از هم‌تیمی‌اش با بازیکن ذوب درگیر شد که با کارت قرمز بیژن حیدری برای او همراه بود.

با محرومیت آقایی؛ آماده باش به انصاری یا امیری برابر سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، سعید آقایی، مدافع چپ پرسپولیس در لحظات پایانی روی صحنه ای که عبدالله حسینی با حامد لک برخورد داشت با وی درگیر لفظی شدیدی داشت، تداوم این برخورد از سوی هر دو بازیکن باعث شد تا بیژن حیدری هر دو بازیکن را از زمین اخراج کند و دو تیم با 10 بازیکن کار را در دقایق کوتاه باقی مانده دنبال کنند.

 

اخراج آقایی اما می تواند یک دردسر بزرگ برای پرسپولیس محسوب شود. شاگردان یحیی گل محمدی که در این فصل محمد نادری را در نقل و انتقالات از دست دادند و این بازیکن راهی استقلال شده، در سمت چپ دفاعی تنها به آقایی تکیه کرده بودند. بازیکنی که طی دیدارهای لیگ قهرمانان و لیگ برتر از زمان عقد قرارداد برای این تیم به میدان رفته بود و توانسته بود اعتماد کادرفنی را نسبت به عملکردش جلب کند.

 

 

 

با این حال اکنون غیبت این بازیکن در بازی بعدی پرسپولیس که جدال معوقه برابر سپاهان محسوب می‌شود، می‌تواند یک دردسر بزرگ برای یحیی گل محمدی محسوب شود. آقایی که از انگیزه بالایی برابر تیم سابق خود برخوردار بود، در یک لحظه با از دست دادن کنترل خود باعث شد تا از جدال بعدی محروم شود و تیمش باید بدون حضور او مقابل شاگردان محرم نویدکیا قرار گیرد.

 

 

به نظر می رسد در این شرایط یحیی گل محمدی باید امیدوار به درخشش محمد انصاری در ترکیب این تیم در جدال با سپاهان باشد. بازیکنی که ماه هاست به دلیل عمل جراحی دور از ترکیب و فوتبال بوده است. انصاری که بعد از مجوز سازمان لیگ برای شروع تمرینات در فصل گذشته، در تمرینات این تیم دچار آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی شده بود و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، در پایان فصل نیز با چالش بزرگی مواجه شد؛ یحیی گل محمدی نام او را برای حضور در لیست تیم قرار نداده بود تا هفته‌ها بحث این موضوع که او تیم را ترک خواهد کرد شکل گیرد. با این حال در ادامه با جدایی محمد نادری و محسن ربیع خواه، انصاری در این تیم باقی ماند.

 

باید دید در شرایط کنونی با توجه به شرایط محرومیت سعید آقایی و بازگشت احتمالی محمد انصاری، شرایط این تیم در جدال با سپاهان به چه شکل پیش خواهد رفت. موضوع اصلی این است که آیا محمد انصاری به شرایط ایده آل و آرمانی مدنظر برای بازگشت به ترکیب اصلی آن هم در جدال حساس مقابل سپاهان دست یافته است یا خیر.

 

 

عبدالله حسینی، بازیکن ذوب آهن در دقایق پایانی بازی برابر پرسپولیس و در شرایطی که توپ در اختیار حامد لک قرار گرفته بود، ضربه ای به دروازه بان پرسپولیس وارد کرد که با عصبانیت سعید آقایی و هواخواهی از هم‌تیمی‌اش همراه شد. موضوعی که در نهایت با تصمیم بیژن حیدری با اخراج هر دو بازیکن همراه شده است و چالش بزرگی خصوصا برای یحیی گل محمدی شکل داده که برای دیدار حساس مقابل سپاهان مدعی باید به دنبال راهکاری در سمت چپ دفاعی‌اش باشد. یحیی چه بازیکنی را جانشین آقایی در سمت چپ دفاعی تیمش خواهد کرد؟ محمد انصاری را بعد از مدت‌ها به ترکیب باز خواهد گرداند یا اینکه وحید امیری و بازیکن دیگری به این پست می‌رسند.

 

دیدگاه‌ها