کد خبر : 1729009 | 13 دی 1399 ساعت 15:24 | 51.3K بازدید | 2 دیدگاه

تحسین رفتار حرفه‌ای شیخ دیاباته از سوی فکری

در حالی که تصور می شد شیخ دیاباته به همراه استقلال راهی سیرجان شود و برای دقایقی آبی ها را در این بازی سخت همراهی کند این بازیکن در لیست نفرات اعزامی تیمش قرار نگرفت.

تحسین رفتار حرفه‌ای شیخ دیاباته از سوی فکری

به گزارش"ورزش سه"، شیخ دیاباته پیش از اعزام تیم به سیرجان در صحبت هایی که با سرمربی تیم داشت به او اعلام کرد بهتر است در  تهران بماند و به تمرینات اختصاصی خود برای رفع کامل مصدومیت ادامه دهد تا در روزهای آتی با همه توان در خدمت تیم استقلال باشد. شیخ دیاباته در این گفتمان خطاب به محمود فکری اعلام کرد ممکن است بازگشت زودهنگام وی به میدان موجب تشدید مصدومیتش شود و آنوقت او و تیم با چالش های جدی تری مواجه شوند و بهتر است زمانی به ترکیب تیم بازگردد که از نظر ذهنی دغدغه ای نداشته باشد. محمود فکری هم بعد از شنیدن صحبت های شیخ دیاباته نظر او را تایید و حتی تحسین کرد.

 

سرمربی استقلال بر این عقیده است زمانی که بازیکن در تمرین تیم حاضر می شود و در سفر تیم را همراهی می کند باید آمادگی صد در صد را برای بازی داشته باشد. برخی از بازیکنان متاسفانه گاهی مصدومیت های خود را پنهان می کنند که شاید یکی از دلایل کمک به تیم باشد اما سرمربی استقلال خطاب به بازیکنان تیمش اعلام کرده اعلام مصدومیت حتی جزیی کمک به تیم است نه پنهان کردن آن.

 

محمود فکری به خاطر این رفتار شیخ دیاباته را تحسین کرد و در نهایت به او اجازه داد در تهران بماند و برای رفع کامل مصدومیت خود به تمرینات اختصاصی اش ادامه دهد.

دیدگاه‌ها