کد خبر : 1729548 | 15 دی 1399 ساعت 23:49 | 57.3K بازدید | 0 دیدگاه

ناراحتی ستاره یونایتد؛ شماره 7 تمدید نمی کند

ممکن است ادینسون کاوانی علاقه ای به تمدید قرارداد با یونایتد برای سال دوم نداشته باشد.

ناراحتی ستاره یونایتد؛ شماره 7 تمدید نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سالها درخشش در ترکیب پاری سن ژرمن، ادینسون کاوانی در تابستان امسال با قراردادی یک ساله و قابلیت تمدید برای سال دوم راهی اولدترافورد شد. اما اخیرا حواشی عجیبی برای این بازیکن بر سر یک شوخی در اینستاگرام ایجاد شده و طبق ادعای نشریه مارکا، ممکن است او علاقه ای به تمدید قرارداد نداشته باشد.

 

1558541

 

ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه ای و باتجربه منچستریونایتد پس از محرومیت جلسه ای خود برای یک پست جنجالی در شبکه های اجتماعی، در حال بازنگری دوباره آینده خود در انگلیس بوده و ممکن است به زودی تصمیم به جدایی بگیرد.

 

کاوانی دیدار اخیر یونایتد مقابل آستون ویلا را از دست داد و همچنین در نیمه نهایی جام اتحادیه برابر منچسترسیتی و بازی رفت جام حذفی مقابل واتفورد نیز غایب خواهد بود. ادینسون کاوانی تصور می کند شوخی او با دوست خود اینقدرها هم موضوعی جدی نبوده و او نباید سه جلسه محروم و 10 هزار پوند جریمه می شده است. او در سالهای گذشته از احتمال بازگشت به فوتبال اروگوئه و خداحافظی در سرزمین مادری اش از سخن گفته بود و ممکن است در سال آینده تصمیم بگیرد این ایده را بالاخره عملی کند. ادینسون کاوانی در ماه های ابتدایی حضور در یونایتد عملکرد خوبی داشته و به بازیکن محبوب هواداران این تیم تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها