کد خبر : 1729557 | 16 دی 1399 ساعت 00:59 | 31.2K بازدید | 1 دیدگاه

دیگو کاستا، بمب زمستانی الهلال؟(عکس)

به نظر می رسد مسئولین الهلال به دنبال به خدمت گرفتن دیگو کاستا مهاجم پیشین اتلتیکو مادرید هستند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه دیگو کاستا با مسئولین اتلتیکو مادرید به توافق رسید که قراردادش را با این تیم به فسخ برساند، اکنون همگان منتظر مشخص شدن مقصد بعدی این بازیکن اسپانیایی هستند.


رسانه های عربستانی از پیشنهاد شگفت انگیز الهلال به این مهاجم 32 ساله داده اند. آنگونه که وب سایت رکورد و همچنین سایت اسپورت 24 عربستان نوشته اند، باشگاه الهلال حاضر است در ازای پرداخت مبلغ 17 میلیون یورو به کاستا، او را به مدت 2 سال و نیم به خدمت بگیرد.


کاستا که سابقه حضور در چلسی را نیز در کارنامه دارد، اکنون به صورت رایگان در دسترس تیم های معتبری است. البته رسانه Sportsmail روز چهارشنبه گزارش داد ولورهمپتون در حال فکر کردن برای جذب کاستا است در حالی که آرسنال نیز به موضوع جذب این مهاجم کهنه کار پیوسته است.

 

1559654


و حالا اعتماد فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی مدعی شده که کاستا پس از رد پیشنهادات باشگاه های خارجی، مشتاق بازگشت به لیگ برتر است.


رومانو به Sky Sports News گفت: کاستا دوست دارد به لیگ برتر برگردد. او پس از پایان قراردادش با اتلتیکو مادرید، پیشنهادهای زیادی از باشگاه های برزیل و ترکیه داشت. او امیدوار است که از لیگ برتر پیشنهادهایی دریافت کند. در حال حاضر من چیزی در مورد ولورهمپتون تایید نکرده ام. شایعات زیادی وجود دارد اما هیچ اتفاق پیشرفته ای در روند مذاکرات رخ نداده است.


رومانو در ادامه گفت: اما مطمئناً دیگو منتظر تماس یکی از تیم های لیگ برتر است. او دوست دارد برگردد. کاستا فضای لیگ جزیره را دوست دارد. اجازه بدید ببینم چه اتفاقی در آینده رخ می دهد. جالب است که در حال حاضر این مهاجم به عنوان یک بازیکن آزاد در دسترس است.


حالا به نظر می رسد الهلال راه سختی برای جذب کاستا در پیش دارد. هر چند پیشنهاد سنگین عربستانی ها به این مهاجم ممکن است او را وسوسه کند تا راهی لیگ عربستان شود ولی از سوی دیگر کاستا علاقه مند است در یکی از تیم های لیگ برتری بازی کند و در صورت عدم توافق، شاید او راهی الهلال شود.


الهلال که اکنون در صدر جدول رده بندی لیگ عربستان قرار دارد، مدتی است به دنبال جذب یک مهاجم طراز اول است و پیش از این صحبت هایی در مورد علاقه این باشگاه متمول به جذب الکس تسکیرا شنیده می شد. این بازیکن 30 ساله برزیلی نیز بدون داشتن باشگاه به سر می برد و قرارداد خود را با جیانگسو سونینگ چین به پایان رسانده است.

دیدگاه‌ها