کد خبر : 1730602 | 21 دی 1399 ساعت 15:30 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

گاسپرینی و دلیل اخراج شدن ستاره آتالانتا

سرمربی آتالانتا پس از پیروزی پرگل بر بنونتو در مورد دلیل اخراج پاپو گومز صحبت کرد.

گاسپرینی و دلیل اخراج شدن ستاره آتالانتا

به گزارش "ورزش سه"، پاپو گومز کاپیتان آتالانتا و جانپیرو گاسپرینی سرمربی باشگاه هفته هاست با یکدیگر به مشکل خورده‌اند و رابطه خوبی ندارند.

در بازی آتالانتا و میتیلند در دور گروهی لیگ قهرمانان بود که گاسپرینی بین نیمه گومز را از بازی بیرون کشید و مشخص شد سرپیچی ستاره آرژانتینی از دستورات تاکتیکی دلیل تعویض زودهنگامش بوده است.

 

 

1561160

 

 

گومز از این مسئله بسیار ناراحت است و رابطه شکرآب او با سرمربی باتجربه آتالانتا درست شدنی به نظر نمی رسد. در حالی که ماه پیش شایعات استعفای گاسپرینی به گوش می رسید اما در نهایت او ماندنی شد و گومز باید به زودی تیمی دیگر برای خود پیدا کند. کاپیتان وعده داده است که پس از قطعی شدن جدایی اش، حقایق را خواهد گفت.

 

 

1558495

 

 

گاسپرینی دیروز و در نشست خبری پس از پیروزی 1-4 بر بنونتو در مورد گومز گفت:« با گومز روزهای خوبی داشتیم ولی اخراج او تصمیم فنی من است و او باید به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد. دلیل اخراج گومز صرفا فنی و تاکتیکی است.

چند هفته پیش در مقطعی بودیم که تیم به تغییرات نیاز داشت. به مشکل خورده بودیم و باید سبک دیگری را امتحان می کردیم. گومز در مقابل این تغییرات مقاومت کرد و با این تغییرات سازگار نبود. در فصول گذشته نیز تغییراتی ایجاد کرده بودیم اما بازیکنان، تصمیمات جدید را پذیرفتند.

متاسفانه گومز نتوانست خود را با تغییرات وفق بدهد و چاره ای جز جدایی برای او نیست.»

 

دیدگاه‌ها