کد خبر : 1730786 | 22 دی 1399 ساعت 12:48 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه ویژه گنابری برای حفظ ستاره بایرن در آلمان

سرژ گنابری، ستاره آلمانی بایرن مونیخ به تمجید از جمال موسیالا پرداخته است.

برنامه ویژه گنابری برای حفظ ستاره بایرن در آلمان

به گزارش "ورزش سه"، جمال موسیالا که در یک سال اخیر و در اوج جوانی موفق به راهیابی به ترکیب بایرن مونیخ شده، هم شانس بازی برای تیم ملی آلمان و هم تیم ملی انگلیس را دارد. اما سرژ گنابری ضمن تمجید از عملکرد درخشان موسیالا مدعی شد تمام تلاش خود را به کار خواهد بست که این بازیکن در آینده در ترکیب ژرمن ها قرار گیرد.

 

1561493

 

سرژ گنابری گفت: "امکان ندارد اجازه بدهیم جمال موسیالا به انگلیس برود و هیچ احتمالی در این رابطه وجود ندارد. من تمام تلاش خود را می کنم تا او برای تیم ملی آلمان بازی کند. موسیالا یک بازیکن فوق العاده و بزرگ است. او در همان روزهای اولی که در تمرینات حاضر شد این کیفیت را نشان داد و البته ما از قبل می دانستیم که موسیالا تبدیل به یک بازیکن بزرگ خواهد شد."

 

سرژ گنابری در مورد دوران حضور در وست بروم و تجربه بازی کردن در فوتبال انگلیس گفت: "در وست بروم شرایط خوب پیش نرفت، اما من فقط به کار خود ادامه می دادم و این یکی از مواردی است که من پذیرفته ام. همیشه وظیفه ای را انجام داده و سعی می کنم دقیق و منظم باشم. من همیشه به خصوصیات و توانایی های خود اعتقاد داشته ام، اما اگر سرمربی چنین اعتقادی ندارد من دیگر چه کاری می توانم انجام دهم."

دیدگاه‌ها