کد خبر : 1734266 | 10 بهمن 1399 ساعت 10:39 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

راه‌حل اینتر برای معاوضه الکسیس سانچز و ادین ژکو

به نظر می رسد آندره آ پینامونتی، کلید حل مشکل اینتر در رابطه با تفاوت 3 میلیون یورویی مابین ادین ژکو و الکسیس سانچز باشد.

راه‌حل اینتر برای معاوضه الکسیس سانچز و ادین ژکو

به گزارش "ورزش سه"، کلید حل مشکل اختلاف 3 میلیون یورویی بین دستمزد پرداختی به ادین ژکو و الکسیس سانچز، می تواند فرستادن آندره آ پینامونتی به همراه الکسیس سانچز به رم باشد. نمایندگان دو باشگاه اینتر و رم روز گذشته در هتلی در میلان با یکدیگر ملاقات کردند تا در رابطه با تبادل ادین ژکو و سانچز به صورت قرضی با یکدیگر به مذاکره بپردازند.

 

این مبادله که قرار است شش ماهه باشد، به دلیل بالا گرفتن اختلافات بین ادین ژکو و پائولو فونسکا، سرمربی رم، صورت خواهد گرفت.

 

1567105

 

الکسیس سانچز و ادین ژکو هر دو در هر فصل حدودا 7.5 میلیون یورو دستمزد دریافت می کنند، اما یک تفاوت خیلی بزرگ بین آن دو وجود دارد؛ چون الکسیس سانچز از منچستریونایتد به سری آ رفته، از معافیت مالیاتی برخوردار است. ایتالیا برای ستاره هایی که از خارج از این کشور به سری آ بیایند، معافیت مالیاتی در نظر گرفته است.

این به آن معناست که مبلغی نزدیک به 3 میلیون یورو تفاوت بین دستمزد ادین ژکو و الکسیس سانچز خواهد بود. این ما به تفاوتی است که اینتر به هیچ وجه قصد ندارد بپردازد. آخرین گزارش ها حاکی از آن است که نراتزوری می تواند با واگذار کردن پینامونتی به صورت قرضی به عنوان بخشی از این توافق، رم را ترغیب به پرداخت این مبلغ کند.

دیدگاه‌ها