کد خبر : 1736897 | 22 بهمن 1399 ساعت 21:55 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

جوردی کرویف:

انتخابات بارسا؟اگر پدرم زنده بود به لاپورتا رای می داد

جوردی کرویف، پسر اسطوره فقیه بارسلونا یعنی یوهان کرویف از خوان لاپورتا حمایت کرد.

انتخابات بارسا؟اگر پدرم زنده بود به لاپورتا رای می داد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهمترین مسائلی که این روزها در رابطه با بارسلونا وجود دارد به انتخابات ریاست این باشگاه برمی‌گردد که قرار است چندی دیگر انجام شود؛ اما در این بین گفته می شود که رئیس سابق بارسا یعنی خون لاپورتا از شانس بیشتری برای رسیدن به این عنوان برخوردار است.

 

در همین ارتباط جوردی، پسر اسطوره فقیه باشگاه بارسلونا یعنی یوهان کرویف مدعی شده که اگر پدرش زنده بود به خوان لاپورتا رای می داد. جوردی کرویف در این رابطه گفت: " هواداران بارسلونا می‌خواهند به شرایط خوب برگردند. لاپورتا تصمیمات خوب و جسورانه ای گرفته و هواداران آرزو دارند که شرایط خوبی را در بارسلونا چه بیرون و چه در داخل زمین تجربه کنند."

 

 

1571251

 

 

جوردی کرویف در ادامه گفت: " لاپورتا و پدرم همیشه از رابطه خوبی با یکدیگر برخوردار بودند. آنها مدت ها با یکدیگر همکاری کردند. من فکر می‌کنم اگر او زنده بود به لاپورتا رای می داد."

 

گفتنی چندی پیش بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره باشگاه بارسلونا تایید کرد که انتخابات ریاست این باشگاه در تاریخ 7 مارس(17 اسفند) برگزار خواهد شد؛ موضوعی که باعث خواهد شد این باشگاه بلاخره از بلاتکلیفی چند ماه اخیر راحت شود.

دیدگاه‌ها