کد خبر : 1737611 | 26 بهمن 1399 ساعت 17:15 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

برد پر گل آبی‌های خوزستانی در خانه؛

کامبک رویایی که بادران را صدرنشین لیگ یک کرد

شاگردان محسن عاشوری در رشت توانستند مقابل حریف انتهای جدولی خود از شکست بگریزند و با کسب پیروزی به صدر جدول لیگ یک صعود کنند.

کامبک رویایی که بادران را صدرنشین لیگ یک کرد

به گزارش "ورزش سه" در روز پایانی هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، عصر امروز سه مسابقه پیگیری شد که در حساس‌ترین دیدار دو تیم چوکا تالش و بادران تهران به مصاف یکدیگر رفتند؛ تقابل شاگردان علی لطیفی و محسن عاشوری، بازیکنان سابق سرخابی پایتخت که از همان ابتدا پر هیجان و جذاب دنبال شد. در دیگر مسابقات امروز هم استقلال خوزستان در خانه پیروزی قاطعانه‌ای مقابل گل‌ریحان داشت و به جمع مدعیان بازگشت و قشقایی شیراز هم موفق شد از سد استقلال ملاثانی بگذرد.

 

چوکا تالش 2 بادران تهران 4

چوکایی‌ها برای فرار از جمع فانوس به دستان و پرواز دو پله‌ای در جدول، نیاز مبرمی به سه امتیاز خانگی داشتند و در طرف مقابل بادرانی‌ها برای رسیدن به صدر باید دست پر به تهران باز می‌گشتند؛ کنعان طاهرنژاد در دقیقه 12 شاگردان لطیفی را پیش انداخت اما دقایقی بعد، احسان پیرهادی بازی را به تساوی کشاند. چوکایی‌ها برخلاف جایگاه‌شان در جدول تیم بازنده‌ای نبودند و نمایش درخشانی را از خود نشان دادند، در ادامه بازی در نیمه اول گلی رد و بدل نشد تا این‌که در آغاز نیمه دوم سامان نور محمدی چوکا را بار دیگر آستانه پیروزی خانگی قرار داد.

اما 7 دقیقه پایانی مسابقه همه معادلات را برهم زد و شاگردان عاشوری موفق شدند با سه گل مرتضی خراسانی، حسین امامیان و ایمان غلامی کامبک رویایی را رقم بزنند و با کسب سه امتیاز دیدار امروز، با 25 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به مس به صدر جدول برسند.

 

1572561

 

استقلال خوزستان 3 گل‌ریحان البرز 0

شاگردان خلیفه‌اصل پس از پنج هفته ناکامی در کسب پیروزی مقابل گل‌ریحان قعرنشین که هفته گذشته توانسته بود تیم مدعی هوادار تهران را ببرد، به پیروزی رسیدند تا با 24 امتیاز به کورس مدعیان بازگردند؛ البته امروز گل‌ریحانی‌ها چند فرصت ایده‌آل گلزنی هم داشتند که از جمله آن‌ها ضربه پنالتی بود که از دست رفت تا آبی‌های اهوازی در خانه به پیروزی پرگل دست پیدا کنند و به ناکامی‌های خود در کسب برد پایان دهند.

 

قشقایی شیراز 3 استقلال ملاثانی 1

شیرازی‌ها برای فرار از قعر جدول، نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار خانگی داشتند، چرا که شکست در این مسابقه قشقایی را به انتهای جدول می‌فرستاد اما پیروزی می‌توانست تا سه پله این تیم را از قعر جدول فاصله دهد؛ اتفاقی که رخ داد و شاگردان اشکش در شیراز متحمل شکستی سه گله شدند تا استقلال ملاثانی هم در میانه‌های جدول و در جایگاه 10 با 18 امتیاز متوقف شود و قشقایی بتواند از خطر سقوط به انتهای جدول فرار کند.

 

1572571

دیدگاه‌ها