کد خبر : 1740329 | 09 اسفند 1399 ساعت 23:46 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

پائولو فونسکا:

شرایط میلان بحرانی نیست

پائولو فونسکا، سرمربی رم معتقد است میلان همچنان تیمی قدرتمند محسوب می شود.

شرایط میلان بحرانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، میلان در هفته های اخیر مانند اوایل فصل در نتیجه گیری خوب عمل نمی کند و همین روند باعث شده اختلاف آنها با اینتر صدرنشین به چهار امتیاز برسد. در آستانه دیدار رم در مقابل میلان، پائولو فونسکا مدعی شد میلان مانند گذشته در موقعیت سازی متبحر است و این تیم در هفته های اخیر فقط قادر به کسب نتیجه نبوده است.

 

پائولو فونسکا گفت: "می توانم به شما بگویم که لئوناردو اسپینازولا در سمت چپ بازی خواهد کرد. ما تا به حال از استفان الشعراوی در پست مهاجم نوک امتحان نکرده ایم، اما در صورت نیاز او می تواند در این پست بازی کند. هفته گذشته از من پرسیدید که آیا الشعراوی می تواند به عنوان یک مدافع کناری بازی کند یا نه و حالا او قرار است به عنوان یک مهاجم نوک بازی کند.

 

1564829

 

کریس اسمالینگ شرایط بهتری دارد و فکر می کنم او می تواند هفته آینده به ترکیب بازگردد. کومبولا طی دو روز گذشته تمرین کرده و در ترکیب رم خواهد بود. ما هویت مشخصی داریم و این روند بر اساس نتایج تغییر نمی کنیم. در برابر باشگاه های بزرگ یا کوچک، همیشه می خواهیم بازی سازی را از عقب آغاز کنیم.

 

من هیچ استرسی در بازیکنان رم نمی بینم و آنها فقط به دنبال ارائه یک عملکرد درخشان هستند. میلان در این فصل عملکرد درخشانی داشته، شاید آنها در بهترین شرایط ممکن نباشد، اما من همه مسابقات آنها را دیده ام.

 

اگر عملکرد میلان در جریان شکست مقابل اینتر را تماشا کرده باشید متوجه می شوید آنها نمایش خوبی داشتند. میلان مقابل اینتر موفق به خلق موقعیت شد و نمایش این تیم با گذشته فرقی نداشت، فقط نتیجه فرق کرده بود. من به آنچه نامش را بحران میلان گذاشتید اعتقادی ندارم. آنچه من دیدم تیمی قدرتمند و تهاجمی است که موقعیت گلزنی را ایجاد می کند و آنها به دنبال کسب پیروزی خواهند بود.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها