کد خبر : 1741498 | 15 اسفند 1399 ساعت 12:30 | 28.7K بازدید | 3 دیدگاه

ینس لمن:

بازیکنی مثل هالند ندیده ام؛ او از امباپه ترسناک تر است

ینس لمن، دروازه بان سابق تیم‌های آرسنال و دورتموند، تمجید ویژه ای از ارلینگ هالند انجام داده است.

بازیکنی مثل هالند ندیده ام؛ او از امباپه ترسناک تر است

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در ژانویه سال 2020 با باشگاه دورتموند قرارداد بست و از آن زمان تا به حال خود را به عنوان یکی از ترسناک‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپا نشان داده است. ستاره نروژی در این فصل بوندسلیگا 18 بازی انجام داده و آمار فوق العاده 17 گل را به ثبت رسانده است. او همچنین در 13 بازی لیگ قهرمانان اروپا 18 گل به ثمر رسانده و جایزه پسر طلایی سال 2020  را هم از آن خود کرد.

 

ینس لمن، دروازه بان سابق تیم های آرسنال و دورتموند، اکنون به تمجید از ارلینگ هالند پرداخته و می گوید: " اول از همه باید بگویم که دورتموند باشگاه بزرگی است. احتمالاً فقط چند باشگاه بزرگتر از آنها وجود دارد. از طرفی هالند هنوز فضای حضور در یک استادیوم پر از تماشاگر (در دورتموند) را تجربه نکرده است. او می‌خواهد چیزهای زیادی به دست آورد اما هنوز 20 سال سن دارد و می تواند در آینده به آنها برسد.

 

 

1575267

 

 

من هرگز در زمان خود و هیچ جا چنین مهاجمی ندیده ام. او با هیچ‌کس قابل مقایسه نیست. او از نظر فنی بسیار خوب و سریع است. وضعیت فیزیکی او نیز بی نظیر است. امیدوارم هالند در دورتموند بماند چرا که یکی از جاذبه‌های بوندسلیگا محسوب می شود."

 

هالند یا امباپه: " هر دو آن ها. این دو بازیکن واقعاً بی نظیر هستند. امباپه تکنیک را با عملکرد قهرمانانه خود ترکیب می کند. در حالیکه هالند تکنیک را با فیزیک عالی خود ترکیب می‌کند. من در دوران فوتبال خود بازیکنی مثل هالند ندیده ام و دربرابرش بازی نکرده ام. او مرا بیشتر از امباپه می ترساند اما در مورد دو بازیکن باورنکردنی حرف می زنیم."

 

 

1573803

دیدگاه‌ها