کد خبر : 1742853 | 21 اسفند 1399 ساعت 11:34 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

حضور 5 بازیکن جدید در بادران قطعی شد

محسن عاشوری در حالی که هنوز پرونده نقل و انتقالات در لیگ یک بسته نشده است 5 بازیکن جدید به ترکیب تیم بادران اضافه کرد.

حضور 5 بازیکن جدید در بادران قطعی شد 

به گزارش "ورزش سه"، تیم او که با 21 گل زده تهاجمی ترین تیم لیگ یک بشمار می رود و یکی از گزینه های صعود به لیگ برتر به حساب می آید با مهرداد طهماسبی دروازه بان نساجی به توافق رسید. این گلر با تجربه که در تیم هایی چون صبای قم و فولاد خوزستان هم بازی کرده پیش از حضور در نساجی هم دروازه بان بادران بود اما به دلیل پارگی رباط نتوانست فصل را به اتمام برساند. حمید کاظمی مهاجم هوادار و آقای گل فصل گذشته بازی ها و فصل جدید دیگر خرید تیم بادران بشمار می رود. هم چنین یاسر فیضی مهاجم فصل گذشته مس کرمان هم به تیم بادران ملحق شده است. او دوران نقاهت مصدومیت رباط را پشت سر گذاشته و امیدوار است بازگشت دوباره ای به فوتبال داشته باشد. 

 

خریدهای بادران به همین بازیکنان خلاصه نمی شود. پیمان نامور هافبک تیم های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان به همراه امیر زلیکانی هافبک خوشه طلایی هم با بادران قرارداد امضاء کردند. در سابقه امیر زلیکانی بازی در تیم های صنعت نفت و فولاد هم دیده می شود و جز بازیکنان باتجربه ای است که بعد از بازی در تیم خوشه طلایی به همراه محسن عاشوری اینبار هم ترجیح داده شاگرد این مربی باشد. 

 

1580946

 

شاید خریدهای بادران در روزهای آینده باز هم ادامه پیدا کند؛ به این خاطر که محسن عاشوری هدایت تیمی را برعهده گرفته  که نقشی در بستن آن نداشت اما در همان روزهای ابتدایی حضور در تیم بادران گفت من هدایت این تیم را آگاهانه قبول کردم و هیچ بهانه ای برای امتیازات از دست رفته نخواهم داشت. او در دور رفت بازی ها از چند بازیکن تیم امید بادران که در لیگ برتر امیدهای تهران مدعی قهرمانی به حساب می آیند بهره برد و اینطور می شود گفت بادران در دور رفت بازی ها یکی از جوان ترین تیم ها در لیگ برتر بوده است که البته استفاده از جوانان گاهی برای این مربی هم تاوان داشته است؛ نمونه اش در بازی رایکا بازی دو بر صفر برده با باخت 3-2 عوض شد.

دیدگاه‌ها