کد خبر : 1743424 | 23 اسفند 1399 ساعت 17:28 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

مارکو وراتی:

با نیمار و امباپه حرف زدم؛ هر دو ماندنی هستند

ستاره ایتالیایی اطمینان دارد که نیمار و کیلیان امباپه در پی اس جی خواهند ماند.

با نیمار و امباپه حرف زدم؛ هر دو ماندنی هستند

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن طبق معمول یکی از کانون های شایعه و گمانه زنی فوتبال اروپا محسوب می شود و هر روز یک خبر جدید در مورد این باشگاه به گوش می رسد. بحث تمدید قرارداد نیمار و کیلیان امباپه از یک سو و احتمال پیوستن فوق ستاره هایی چون لیونل مسی و رونالدو از سوی دیگر، باعث شده تا پاریسی ها همواره در صدر اخبار باشند.

مارکو وراتی ستاره ایتالیایی پی اس جی که با مائوریسیو پوچتینو اوج گرفته و تبدیل به ستاره تعیین کننده خط میانی تیمش شده، معتقد است حفظ نیمار و امباپه حیاتی است.

 

 

1581777

 

 

وراتی به رادیو مونته کارلو گفت:« وقتی نیمار و امباپه در ترکیب هستند، همه چیز ساده تر می شود. می توانند هر پاسی را به یک موقعیت خطرناک تبدیل کنند. نیمار و امباپه را در پی اس جی بسیار شاد و خوشحال می بینم و بعید می دانم قصد جدایی داشته شاند.»

 

 

1521331

 

 

وراتی ادامه داد:« هر دو می دانند که برای باشگاهی بزرگ و قدرتمند بازی می کنند و طبعا من هم به نوبه خودم در تلاشم تا آنها را برای تمدید متقادعد کنم. این طبیعی است که با نیمار و امباپه قدرتی مضاعف خواهیم داشت. باهم زیاد حرف می زنیم ولی نمی گویم در چه مواردی. وقتی این دو مصدوم بودند، بارها باهم حرف زدیم و حس کردم که هر دو می خواهند در پی اس جی بمانند. هدف ما فتح لیگ قهرمانان است و این با نیمار و امباپه ساده تر خواهد بود.»

 

 

دیدگاه‌ها