کد خبر : 1743731 | 25 اسفند 1399 ساعت 08:29 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم جواب اعتماد کادرفنی تیم ملی تکواندو را داده باشم

لطفی: توقع بیشتری از خودم دارم

تکواندوکار ۱۹ ساله تیم ملی ایران گفت: امیدوارم با کسب مدال طلا در تورنمنت صوفیه جواب اعتماد کادرفنی تیم ملی را داده باشم.

لطفی: توقع بیشتری از خودم دارم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، حسین لطفی در خصوص عملکرد خود در تورنمنت تکواندو بلغارستان اظهار داشت: این اولین اعزام من با تیم ملی بزرگسالان به یک تورنمنت بین المللی بود و بدیهی است که در ابتدای کار کمی استرس داشتم؛ اما با توصیه‌های کادرفنی رفته رفته شرایط بهتر شد و توانستم بخشی از توانایی‌های فنی خودم را نشان دهم. هرچند که واقعا سطح فنی مسابقات بسیار بالا بود و تجربه زیادی از رویارویی با تکواندوکاران خوب سایر کشور‌ها بدست آوردم.

 

وی افزود: باید از استاد فریبرز عسکری که من را به این رقابت‌ها آوردند تشکر کنم و امیدوارم جواب اعتماد او و کادرفنی را با کسب مدال طلایی که داشتم، داده باشم. من تازه اول راه هستم و می‌دانم باید روز به روز پیشرفت کنم.

ملی پوش تکواندو درباره رقیبان خود در تورنمنت صوفیه تصریح کرد: در چنین مسابقاتی تمام بازی‌ها دشوار است و نمی‌توانم بگویم بازی راحتی داشتم، اما قطعا در فینال نسبت به سایر بازی‌ها کار سخت تری داشتم و خوشحال که توانستم مدال خوشرنگ طلا را کسب کنم.

 

وی در ادامه گفت: تمرینات خوبی را سپری کردم و تلاشم این بود در شیاپ چانگ تمام مسائل فنی که کادرفنی از من می‌خواهد را پیاده کنم. این تازه شروع کار من است و قدر حضور در تیم ملی را می‌دانم و امیدوارم روزی بتوانم در مسابقات بزرگتر برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

 

لطفی در پایان خاطرنشان کرد: شاید کسب مدال طلا در یک تورنمنت سطح بالا برای تکواندوکار ۱۹ ساله خیلی خوب باشد؛ اما توقع بیشتری از خودم دارم و به عملکردم در این رقابت‌ها نمره قبولی هم نمیدهم. من باید بهتر از این‌ها شوم تا با کمک کادرفنی تیم ملی و تلاش‌های شبانه روزی خودم به اهدافم جامه عمل بپوشانم.

دیدگاه‌ها