کد خبر : 1743825 | 25 اسفند 1399 ساعت 15:53 | 90.6K بازدید | 8 دیدگاه

تیم رسول دیگر خروجی ندارد؛

در انتظار دو خرید پر سر و صدای تراکتور

پرونده فعالیت نقل و انتقالاتی سرخ‌پوشان تبریزی احتمالا با جذب دو مدافع بسته خواهد شد، ضمن آن‌که این باشگاه اجازه خروج به هیچ بازیکنی را هم نخواهد داد.

در انتظار دو خرید پر سر و صدای تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، طی چند روز گذشته شایعات زیادی درباره جدایی چند بازیکن کلیدی از تراکتور از جمله دو ستاره این تیم اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به گوش می‌رسید که ظهر امروز این شایعات رد شد و هر دو ستاره ملی‌پوش تا پایان فصل حضورشان در تراکتور قطعی شد؛ این تیم که در بازار نقل و انتقالات زمستانی تنها یک خروجی داشته و اجازه جدایی به احسان حاج‌صفی را داده است، دیگر با نظر رسول خطیبی خروجی ندارد و با اضافه شدن چند بازیکن به کار خود در لیگ بیستم ادامه می‌دهد.

 

هوشنگ نصیرزاده رئیس هیات‌مدیره باشگاه ماشین‌سازی که همکاری غیرمستقیمی را با زنوزی مالک باشگاه تراکتور دارد، امروز برای جذب محمد دانشگر به باشگاه استقلال مراجعه کرده بود و با مدیرعامل باشگاه استقلال مذاکراتی را داشت؛ ضمن آن‌که در کنار جذب محمد دانشگر، نصیرزاده خبر داد که تراکتور به دنبال جذب شاهین توکلی مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک است و براساس نظر خطیبی مذاکرات در حال انجام است.

پیش از این تراکتوری‌ها با سامان نریمان جهان و پیمان بابایی به توافق رسیده بودند و حالا به نظر می‌رسد پروسه تقویت تراکتور در نیم‌فصل لیگ بیستم با جذب دو مدافع به پایان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها