کد خبر : 1744121 | 26 اسفند 1399 ساعت 22:24 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

کار رئال مادرید مقابل آتالانتا آسان نیست

فرناندو هیه رو معتقد است رئال مادرید کار آسانی مقابل آتالانتا نخواهد داشت.

کار رئال مادرید مقابل آتالانتا آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیدار رفت و در مسابقه ای جنجالی با تک گل فرلان مندی در برگامو مقابل آتالانتا به برتری دست یافت تا از بخت فراوتانی برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان برخوردار باشد. فرناندو هیه رو، کاپیتان سابق و اسطوره باشگاه رئال مادرید مدعی شد اگرچه این تیم شانس بیشتری برای صعود دارد، اما آتالانتا نیز ثابت کرده از قدرت کافی برای مبارزه با هر تبمی برخوردار است.

 

1454582

 

فرناندو هیه رو گفت: "رئال مادرید نه تنها به خاطر آنچه در بازی رفت برابر آتالانتا در برگامو رخ داد و این تیم به پیروزی رسید، بلکه به دلیل اینکه تجربه و قدرت ذهنی در تقابل های رفت و برگشت و صعودهای متوالی از این مرحله، از بخت بیشتری نسبت به آتالانتا برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان برخوردار است. فراموش نکنیم که گروه فعلی بازیکنان رئال مادرید تقریبا همان بازیکنانی هستند که در سه لیگ قهرمانان متوالی موفق به کسب عنوان قهرمانی شده اند و از تجربه بالایی در این رقابت ها برخوردارند.

 

البته بازی برگشت مقابل آتالانتا در مادرید به هیچ وجه آسان نخواهد بود. درست است که رئال مادرید این مسابقه با برتری 0-1 بازی رفت با تک گل فرلان مندی شروع می کند، اما آتالانتا ثابت کرده توان مبارزه کردن برابر هر تیمی را در لیگ قهرمانان دارد. بی تردید آتالانتا در مسابقه برگشت به سمت دروازه رئال مادرید حمله کرده و به دنبال جبران نتیجه خواهد بود."

دیدگاه‌ها