کد خبر : 1744157 | 27 اسفند 1399 ساعت 02:22 | 39.1K بازدید | 4 دیدگاه

لوکا و تونی ستاره بودند

زیدان: انگار نه انگار مودریچ 35 سال دارد

زین الدین زیدان پس از صعود رئال به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، به تمجید از لوکا مودریچ پرداخت.

زیدان: انگار نه انگار مودریچ 35 سال دارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را با یک گل در زمین آتالانتا برده بود، امشب توانست سه گل به حریف ایتالیایی بزند و راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود.

در شبی که لوکا مودریچ و وینیسیوس ستاره زمین بودند، کریم بنزما، سرخیو راموس و مارکو آسنسیو گل های رئال را به ثمر رساندند.

 

 

1582943

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« باید به بازیکنان تبریک گفت چرا که نمایش بزرگی را ارائه دادند. از ابتدا تا انتهای بازی برابر تیمی فیزیکی کنترل میدان را در دست داشتیم. در چنین بازی هایی باید خوب دفاع کردن را بلد بود و این کار را انجام دادیم. کمی از بازی که گذشت، توانستیم روی توپ و زمین مسلط شویم و یک بازی کامل را به نمایش بگذاریم.»

 

زیدان ادامه داد:« آتالانتا جز گلی که روی ضربه کاشته زد، شانس زیادی برای گلزنی نداشت. یک موقعیت توسط زاپاتا داشتند که کورتوا عالی مهار کرد. در عوض ما شانس های زیادی داشتیم. آتالانتا تیمی است که در هر بازی موقعیت های زیادی ایجاد می کند و گل های فراوانی هم می زند ولی امشب حرفی برای گفتن نداشت چون ما به خوبی نقاط قوت این تیم را خنثی کردیم.»

 

 

1582886

 

 

درخشش مودریچ در شب غیبت کاسیمیرو:« لوکا مودریچ و تونی کروس امشب در خط میانی بی نظیر بودند. وقتی کاسیمیرو باشد، چون عظش گلزنی دارد، طبعا به شیوه ای متفاوت بازی خواهیم کرد. مودریچ امشب ستاره بود و ثابت شد که 35 سال سن روی او تاثیر منفی نگذاشته است. اصلا به نظر نمی رسد او 35 سال دارد.»

 

وینیسیوس:« برایش خوشحالم و پنالتی مان روی حرکت او حاصل شد. او سرعت و تکنیک بالایی دارد و می تواند هر خط دفاعی را به دردسر بیندازد. او امشب مهم و تاثیرگذار کار کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها