کد خبر : 1744903 | 01 فروردين 1400 ساعت 11:08 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

چرا پاداش بانوان پرداخت نشد؟

سال ها از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در جام ملت های آسیا می گذرد اما هنوز پاداش 20 میلیون تومانی بازیکنان و اعضای کادر فنی به آنها پرداخت نشده است.

چرا پاداش بانوان پرداخت نشد؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و روی کار آمدن شهره موسوی به عنوان نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال او وعده کرد پاداش معوقه ملی پوشان فوتسال در روزهای پایانی سال 99 به آنها پرداخت خواهد شد. در برهه ای هم چنین شایعه شد که این پاداش دو برابر پرداخت خواهد شد که شهره موسوی این خبر را تکذیب کرد و گفت فدراسیون فوتبال با کمبود نقدینگی مواجه است و تلاش برای پردداخت پاداش معوقه هم قابل تحسین خواهد بود.

 

اما چرا پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان در سال 99 به آنها پرداخت نشد؟ شهره موسوی نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال بانوان در پاسخ به این سوال می گوید: پاداش‌ها را حتما در سال جدید پرداخت می‌کنیم. متاسفانه به دلیل محدودیت زمانی که در سال 99 داشتیم نتوانستیم پاداش ملی‌پوشان فوتسال بانوان را پرداخت کنیم، اما تمام تلاشم را برای پرداخت پاداش فوتسالی‌ها در سال جدید خواهم کرد.

 

گفتنی است تا کنون چندین بار پرداخت پاداش 20 میلیون تومان به اعضای تیم ملی فوتسال بانوان معوق شده است و اعضای تیم دیگر درباره این موضوع مصاحبه نمی کنند چون سال ها از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان می گذرد و آنها می گویند این موضوع لوث شده است.

دیدگاه‌ها