کد خبر : 1745394 | 05 فروردين 1400 ساعت 11:25 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

اعلام اسامی ملی پوشان تا ساعتی دیگر

خوشخبر: فرهاد قائمی در لیست اصلی آلکنو بود

سرپرست تیم‌ ملی والیبال ایران می‌گوید که فرهاد قائمی در لیست اصلی آلکنو بوده است.

خوشخبر: فرهاد قائمی در لیست اصلی آلکنو بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، امیر خوشخبر سرپرست تیم‌ ملی والیبال ایران در خصوص انصراف ناگهانی فرهاد قائمی از تیم والیبال ملی ایران گفت: نام آقای قائمی دقیقا در لیست اصلی آلکنو بود. این ملی پوش حضورش را در تیم از من جویا شد و من به او گفتم که در لیست اصلی حضور دارد. قائمی قبل از خداحافظی این مورد را پرسید چرا که می‌خواست عذر خواهی کند.

 

او افزود: این تصمیم قائمی شخصی بود چرا که گرفتاری‌های شخصی داشت و با وجود اینکه این تصمیم برایش سخت بود اما در آخر خداحافظی کرد. فرهاد قائمی بازیکن بسیار با تجربه و بسیار با روحیه‌ای بود. همواره اگر برای تیم ملی کار سخت می‌شد و استرس بازی بر بازیکنان زیاد می‌شد، از نظر روحی برای تیم موهبت بزرگی بود و خلا نبود او در تیم ملی به خصوص از نظر روحی و روانی احساس خواهد شد. او از نظر فنی هم عالی بود و قطعا کارشناسان در خصوص آن صحبت خواهند کرد. 

 

خوشخبر ادامه داد: قائمی شخصی بود که دوستی را قوت می‌بخشید و یار تمامی بازیکنان بود. معمولا من در سفرها بازیکنان جوان را با این ملی پوش هم اتاق می‌کردم تا از تجربیات قائمی استفاده کنند. رفتن قائمی از تیم ملی برای من بسیار سخت بود اما او این تصمیم سخت را گرفت.

 

 سرپرست تیم‌ ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم بازیکنان جوان‌تر بتوانند خلا نبود قائمی را پر کنند و حتما همینطور هم خواهد بود. 

خوشخبر در پاسخ به اینکه چه زمانی لیست نهایی تیم ملی منشتر خواهد شد، پاسخ داد: لیست نهایی به زودی اعلام می‌شود چراکه لیست را به روابط عمومی داده‌ام.

دیدگاه‌ها