کد خبر : 1746663 | 14 فروردين 1400 ساعت 12:55 | 43.8K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش نقل و انتقالات مس کرمان در نیم فصل؛

گلزن لیگ قهرمانان در صدرنشین لیگ یک (عکس)

نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال ایران که معمولا در زمستان انجام می گرفت، این فصل به بهار کشیده شد و مس کرمان نیز خریدهایی را انجام داد.

گلزن لیگ قهرمانان در صدرنشین لیگ یک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسی های شهر کرمان که با صدرنشینی به استقبال تعطیلات نوروزی و نیم فصل مسابقات رفتند، در آخرین بازی خود قبل از این تعطیلات چند هفته ای، از سه خرید خود به طور رسمی رونمایی کردند و پیراهن تیم خود را بر تن محمد علی نژاد، حمید گلزاری و رحیم آلبوغبیش پوشاندند.

 

علی نژاد و گلزاری که در بازی جام حذفی برابر گل گهر نیز پیراهن مس را بر تن کرده بودند، در دومین بازی رسمی خود برای مس کرمان در بازی برابر گل ریحان فوق العاده عمل کردند و با زدن گل و دادن پاس گل در این مسابقه، هواداران مس را به دیدن خریدهایی بسیار ناب در نیم فصل دوم به شدت امیدوار کردند.

 

اما بازار نقل و انتقالات برای مس کرمان همچنان باز بود و در ادامه مسیر میلاد نوری، علیرضا ارجمندیان و ابوالفضل علایی نیز به مس کرمان اضافه شدند تا لیست ورودی های مس به 6 نفر برسد.

 

در مقابل مس کرمان که تنها یک جای خالی در لیست خود داشت، برای باز کردن جاهای خالی با 5 بازیکن نیم فصل اول خود خداحافظی کرد. محمود شفیعی و مهدی عسگری دو بازیکن بدشانس مس کرمان که به دلیل مصدومیت های شدید بازی های این فصل را از دست دادند در لیست خروجی های تیم قرار گرفتند و در کنار آن ها جواد جلالی، ماهان رحمانی و مصطفی سالاری نیز از جمع بازیکنان مس کرمان در نیم فصل دوم جدا شدند.

 

1586801

 

البته بازار نقل و انتقالات لیگ یک فوتبال ایران تا روز 16 فروردین یعنی تا دو روز دیگر باز هست و باید دید در ساعات آخر این بازار آیا اتفاق جدیدی در لیست مس کرمان رخ می دهد یا خیر.

 

مس با 6 خرید خود در 6 قسمت مختلف زمین دست به تقویت تیم خود برای نیم فصل دوم رقابت ها زد... گلزاری، علینژاد و ارجمندیان بازیکنان تهاجمی هستند که در نقش وینگر و هافبک های تهاجمی و البته مهاجم به مس کرمان اضافه شده اند و در کنار آن ها نوری و آلبوغبیش به عنوان هافبک های میانی و تدافعی در مس کرمان توپ خواهند زد. علایی نیز در پست مدافع برای مس کرمان بازی خواهد کرد که باید دید این بازیکنان در نیم فصل دوم تا چه اندازه با پیراهن مس کرمان موفق خواهند بود و اعتماد کرمانی ها را به خود پس خواهند داد.

 

مس کرمان در نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک بنا به تجربه ای طولانی که از این رقابت ها دارد، به خوبی می داند که چه کار سختی در پیش دارد و انجام این کار سخت فقط از بازیکنانی بر می آید که آمادگی بالای بدنی و تمرکزی خوب در زمین مسابقات داشته باشند که باید دید در کنار همه بازیکنان نیم فصل اول، نفرات جدید مس کرمان تا چه اندازه از پس کار سنگین پیش رو برای مس کرمان برخواهند آمد.

دیدگاه‌ها