کد خبر : 1746694 | 14 فروردين 1400 ساعت 15:58 | 27.5K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش آاس؛

رئال مخالف بارسا؛ وارد بازی رایولا نمی شویم

رئال مادرید قصد ندارد وارد بازی ای که مینو رایولا مدیر برنامه های ارلینگ هالند شروع کرده شود.

رئال مخالف بارسا؛ وارد بازی رایولا نمی شویم

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش مینو رایولا و پدر ارلینگ هالند ابتدا به شهر بارسلونا رفتند و با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا وارد مذاکره شدند. آنها دو ساعت به گفت و گو نشستند و در این ملاقات لاپورتا از تمایل جدی خود برای جذب ستاره نروژی دورتموند خبر داد.

رایولا و آلف هاند سپس راهی شهر مادرید شدند و از کمپ رئال بازدید کردند. این دو موفق به ملاقات با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید نشدند چرا که او یک ساعت زودتر دفتر خود را ترک کرده بود.

 

 

1586637

 

 

طبق گزارش آاس، پرز می داند که سفر رایولا به اسپانیا یک بازی تبلیغاتی است و او قصد نداشت باشگاه دورتموند را عصبانی کند. ارتباط بین رئال و دورتموند فوق العاده خوب است و پرز اطمینان داشت که مذاکره با رایولا باعث آزردگی خاطر باشگاه آلمانی خواهد شد.

پرز نه با بارسا نه سیتی و نه لیورپول بر سر هالند وارد جنگ نمی شود و با وجود اینکه می داند تمایل هالند بازی برای رئال است، تنها زمانی برای او پیشنهاد رسمی خواهد داد که یا بازیکن علنی تمایلش به جدایی را اطلاع دهد یا باشگاه دورتموند حاضر به مذاکره برای فروش او شود.

 

 

1586616

 

 

پرز قصد دارد به شیوه کلاسیک و ابتدا مستقیما با سران دورتموند مذاکره کند و سپس با رایولا و پدر هالند گفت و گو خواهد کرد. تحت هیچ شرایطی هم 150 تا 175 میلیون یورو رقم اعلام شده از سوی رسانه های آلمانی را برای هالند هزینه نمی کند. این مبلغ تنها برای یک بازیکن کنار گذاشته شده است؛ کیلیان امباپه.

دیدگاه‌ها