کد خبر : 1747383 | 17 فروردين 1400 ساعت 12:22 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

حریف استقلال به ستاره هایش استراحت داد

صبری لموشی سرمربی الدحیل اعلام کرد که او برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا، به ستاره های تیمش استراحت می دهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الدحیل در هفته ما قبل پایانی لیگ ستارگان قطر، امروز در استادیوم حمد بن خلیفه به مصاف الخور می رود. این تیم باید 20 فروردین آخرین دیدار این فصل از لیگ ستارگان قطر را نیز در برابر الاهلی برگزار کند. همین مسئله باعث شده است تا مربی این تیم به ستاره هایش استراحت دهد.


صبری لموشی سرمربی الدحیل روز گذشته در کنفرانس خبری پیش از بازی با الخور گفت: ما باید به سرعت و پشت سر هم بازی هایمان را برگزار کنیم. برای جلوگیری از خستگی و آسیب دیدگی، باید با احتیاط عمل کنیم و از همه بازیکنانمان استفاده کنیم.

 

1587944


وی ادامه داد: ما پس از انجام این دو بازی باقیمانده از لیگ ستارگان، باید وارد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شویم و با حریفان قدرتمندی دیدار کنیم. ما به تعدادی از بازیکنانمان مانند کریم بوضیاف، المعز علی، بسام الراوی و محمد مونتاری استراحت خواهیم داد تا آنها برای حضور در لیگ قهرمانان آماده باشند.


بدین ترتیب به نظر می رسد با توجه به قطعی بودن مقام دومی الدحیل، صبری لموشی سرمربی این تیم در دیدارهای پیش رو با بازیکنان ذخیره خود به میدان برود تا آنها برای دیدار مقابل استقلال و سایر تیم های گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا آماده باشند. گروهی که الشرطه و الاهلی دیگر تیم های آن هستند.

دیدگاه‌ها