کد خبر : 1747479 | 17 فروردين 1400 ساعت 19:20 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

کواچیچ: پورتو با حذف یووه کیفیت خود را نشان داد

متئو کواچیچ، ستاره کروات چلسی، معتقد است که این تیم کار بسیار دشواری مقابل پورتو پیش رو خواهد داشت.

کواچیچ: پورتو با حذف یووه کیفیت خود را نشان داد

به گزارش "ورزش سه"، به دلیل محدودیت های کرونایی دیدار فردا شب بین دو تیم پورتو و چلسی در چارچوب مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سویا برگزار خواهد شد. آبی های لندن طی هفته های اخیر با توماس توخل روند خوبی را پشت سر گذاشته اند اما قطعاً مقابل تیم با انگیزه پورتو کار دشواری پیش رو خواهند داشت.

 

متئو کواچیچ، هافبک کروات چلسی، پیش از بازی فردا برابر پورتو گفت: " مسابقه روز شنبه می تواند یک زنگ خطر برای ما باشد. ما در برابر وست بروم مرتکب اشتباهاتی شدیم که پیش از آن مرتکبش نشده بودیم و در ابتدای مسابقه یک اخراجی دادیم. البته شرایط آن مسابقه را مورد بررسی قرار دادیم و کاملاً آگاه هستیم که باید پیشرفت کنیم. ما می‌خواهیم شرایط را تغییر دهیم."

 

 

1588068

 

 

کواچیچ درباره دیدار برابر پورتو نیز گفت: " تقابل با پورتو یک قرعه دشوار برای ما محسوب می‌شود. پورتو تیم بسیار خوبی به حساب می آید و این مسئله را در برابر یوونتوس نشان داد. آنها موفق به حذف یک تیم بسیار بزرگ شدند و روحیه بالای خود را به نمایش گذاشتند. مانند تمام مسابقات لیگ قهرمانان اروپا یک بازی سخت پیش روی ما خواهد بود و باید تمرکز خود را به شکل کامل حفظ کنیم."

 

کار دشوار مهاجمان چلسی برابر پپه: " او فردی فوق العاده و بسیار دوست داشتنی محسوب می شود. وقتی با هم در رئال مادرید بودیم رابطه بسیار خوبی بین مان وجود داشت. من می دانم که او می‌تواند چه کیفیتی به تیم خود اضافه کند اما مهاجمان ما نیز مانند تمام ستاره های هجومی لیگ برتر به تلاش و جنگیدن عادت دارند و او می‌داند که باید مقابل چنین مدافعانی چگونه بازی کنند."

 

 

1588069

دیدگاه‌ها