کد خبر : 1747888 | 19 فروردين 1400 ساعت 17:27 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

میچل:

راموس؟ پلیس هم نمی‌توانست مرا از رئال بیرون کند

اسطوره رئال از سرخیو راموس درخواست کرد تا قراردادش را تمدید کند و در این تیم بازنشسته شود.

راموس؟ پلیس هم نمی‌توانست مرا از رئال بیرون کند

به گزارش "ورزش سه"، بحث تمدید قرارداد سرخیو راموس این روزها به معضلی برای رئال مادرید بدل شده است. از قرارداد کاپیتان سه ماه دیگر باقیمانده و مذاکرات به بن بست خورده است. برای بسیاری تصور رئال بدون راموس غیرممکن است ولی تا به امروز دو طرف نتوانسته اند به تفاهم برسند و جدایی راموس نزدیک از همیشه به نظر می رسد.

 

 

1582929

 

 

میچل گونزالس ستاره رئال در اواخر دهه هشتاد و اوایل دهه نود میلادی و از اسطوره های باشگاه، در مصاحبه با آاس و در مورد راموس گفت:« متاسفانه در این بین هواداران بیشترین فشار را تحمل می کنند. قبلا هم گفته ام که من اگر جای راموس بودم، با این رزومه طلایی و پرافتخار، هرگز به تیمی دیگر نمی رفتم ولی نمی دانم در مذاکرات دو طرف چه گذشته است. من در رئال زندگی کرده ام و به خوبی با فضای باشگاه آشنا هستم و باید بگویم که اگر جای راموس بودم، حتی با تهدید پلیس هم از رئال نمی رفتم. اگر سرخیو بماند، هم برای خودش خوب است هم برای باشگاه.»

 

 

1588174

 

 

میچل در مورد شانس رئال برای فتح لالیگا گفت:« فاصله با اتلتیکو سه امتیاز است و باید بگویم از افت اتلتیکو شگفت زده شده ام. معتقدم رئال تنها تیمی است که می تواند قهرمانی را از اتلتیکو بگیرد. نیمکت رئال غنی تر از بارسلوناست و حتی با وجود غیبت راموس و رافا واران هم دیدید که ناچو و میلیتائو چقدر عالی برابر لیورپول کار کردند.»

 

دیدگاه‌ها