کد خبر : 1748054 | 20 فروردين 1400 ساعت 15:10 | 50.1K بازدید | 3 دیدگاه

ورزشگاه دی استفانو؛

برگ برنده بزرگ رئال مقابل بارسا در ال کلاسیکو

رئال مادرید فردا شب با تکیه بر نتایج خوبی که در ورزشگاه خانگی خود برابر رقبای بزرگ گرفته، به مصاف بارسا خواهد رفت.

برگ برنده بزرگ رئال مقابل بارسا در ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، در رئال مادرید یک جمله معروف دارند که از زبان اسطوره فقید این باشگاه خوانیتو بیرون آمده است؛ اینکه دقایق بازی در برنابئو طولانی تر از همه جاست. پس از شکست 2-1 رئال در نیمه نهایی جام یوفای 86-1985برابر اینتر در سن سیرو بود که خوانیتو آن جمله را گفت و رئال در بازی برگشت 5-1 برنده شد و به فینال رفت تا قهرمان شود.

 

 

1589123

 

 

فصل گذشته و پس از شیوع گسترده کرونا در اسپانیا و تعطیلی 90 روزه لالیگا، رئال مادرید موقتا از برنابئو به ورزشگاه آلفردو دی استفانو نقل مکان کرد تا ورزشگاه قدیمی مورد بازسازی قرار بگیرد. حاصل کار رئال در ورزشگاه دی استفانو، 21 برد، 4 شکست و تنها یک تساوی بوده است.

 

از 11 بازی باقیمانده لالیگای 20-2019 رئال شش بازی را میزبان بود و همه را در دی استفانو با برد پشت سر گذاشت و در نهایت با کسب 10 برد و یک تساوی قهرمان لالیگا شد.

فصل جاری اما رئال در دی استفانو برابر رقبای بزرگ موفق نشان داده ولی برابر حریفان کوچک ضعف نشان داده است.

 

 

1553955

 

 

رئال در لیگ قهرمانان بازی خانگی خود را به شاختار 2-3 باخت و در لالیگا نیز برابر کادیز، لوانته و آلاوس بازی های خانگی خود را واگذار کرده است. دقیقا زمانی که به نظر می رسید رئال با زیدان در سراشیبی قرار گرفته، این تیم با کسب پیروزی های خانگی برابر رقبای بزرگ بار دیگر اوج گرفت.

پیروزی 3-2 بر اینتر و 2-0 بر گلادباخ در لیگ قهرمانان که منجر به صعود رئال به عنوان تیم اول به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شد یا برتری خانگی 2-0 بر اتلتیکو که سبب شد فاصله با صدر زیادتر نشود. آن تنها باخت دور رفت لالیگای اتلتیکو بود. تیمی که 50 امتیاز از 57 امتیاز دور رفت را کسب کرد.

 

 

1588148

 

 

رئال مادرید بازی خانگی خود برابر آتالانتا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را با سه گل پیروز شود و سه شنبه شب نیز توانست لیورپول را در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 3-1 شکست دهد. حریف بعدی رئال در دی استفانو بارسلونا خواهد بود؛ اولین و احتمالا آخرین ال کلاسیکو در ورزشگاه دس استفانو. یک پیروزی خانگی دیگر برابر رقیبی بزرگ؟

 

دیدگاه‌ها