کد خبر : 1748217 | 21 فروردين 1400 ساعت 13:05 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

سود مالی بزرگ بارسلونا از مصدومیت ستاره برزیلی!

فیلیپ کوتینیو در ادامه فصل قادر به حضور در ترکیب بارسلونا نخواهد بود.

سود مالی بزرگ بارسلونا از مصدومیت ستاره برزیلی!

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت جدید فیلیپ کوتینیو به این معنی است که ملی پوش برزیلی در ادامه فصل قادر به همراهی بارسلونا نبوده و حداقل این فصل به 100 بازی با لباس بلوگرانا نخواهد رسید. در صورتی که کوتینیو موفق به انجام چنین کاری شود، کاتالان ها مجبورند 20 میلیون یوروی دیگر به لیورپول بپردازند، زیرا یک بند پاداش بر این اساس در قرارداد دو باشگاه در سال 2018 گنجانده شده بود.

 

1587746

 

کوتینیو از ماه دسامبر تاکنون حتی یک بازی هم انجام نداده و در این فصل 14 بازی و در کل 90 مسابقه با لباس بارسلونا در میادین حاضر شده است. در قرارداد بارسلونا با لیورپول 120 میلیون یورو بعلاوه 40 میلیون یورو پاداش گنجانده شده که لیورپول تا امروز 15 میلیون یورو از این بند را دریافت کرده است.

 

اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی فیلیپ کوتینیو از بارسلونا در تابستان منتشر شده است. بارسلونا باید سقف دستمزدهای خود را کاهش دهد و می تواند این کار را با خلاص شدن از شر بیش از 40 میلیون یورویی که ممکن است فصل آینده برای کوتینیو به عنوان پاداش و دستمزد پرداخت کند، انجام دهد. بارسلونا برای یافتن مشتری و جلب علاقه باشگاه هایی که توانایی پرداخت حقوق کوتینیو را دارند، امیدوار به درخشش فیلیپ کوتینیو در آینده کوپا آمریکا که در ماه ژوئن آغاز می شود خواهند بود. البته ممکن است هافبک برزیلی به علت مصدومیت قادر به حضور در این رقابت ها نباشد.

دیدگاه‌ها