کد خبر : 1748720 | 23 فروردين 1400 ساعت 14:35 | 26.3K بازدید | 1 دیدگاه

آندره کوری:

معاوضه آرتور-پیانیچ، بدترین معاوضه تاریخ فوتبال بود

استعدادیاب بارسلونا در آمریکای لاتین معتقد است این باشگاه در فروش آرتور ملو به یوونتوس مرتکب اشتباه بزرگی شد.

معاوضه آرتور-پیانیچ، بدترین معاوضه تاریخ فوتبال بود

به گزارش "ورزش سه"، آرتور ملو تابستان امسال از بارسا با رقم 72 +10 میلیون یورو راهی یوونتوس شد. یوونتوس هم در عوض میرالم پیانیچ را به باشگاه کاتالان واگذار کرد. جدایی ملو از بارسا در نهایت با حرف و حدیث هایی همراه بود.

او در حالی به یووه پیوست که هنوز فصل به اتمام نرسیده بود ولی پس از رسمی شدن انتقال، او از فهرست بارسا کنار گذاشته شد و کیکه ستین دیگر به وی میدان نداد تا آرتور هم برای بازی های لیگ قهرمانان حاضر به تمرین با بارسا نشود. او سرانجام از سوی باشگاه کاتالان جریمه مالی شد.

 

 

1590257

 

 

آندره کوری استعدادیاب بارسا در آمریکای لاتین، در مصاحبه با نشریه اسپورت به انتقاد شدید از این معاوضه پرداخت. او نقش مهمی در انتقال آرتور به بارسلونا داشت.

کوری گفت:« این بیهوده ترین و بدترین معاوضه ای است که من به شخصه در تاریخ فوتبال به یاد دارم. واگذاری آرتور 23 ساله با دستمزد 2 میلیون یورویی به یوونتوس و در عوض جذب پیانیچ 31 ساله با دستمزد 6 میلیون یورویی باعث شد توازن مالی بارسلونا نیز برهم بخورد. طبیعی بود که آرتور نتواند به سرعت خودش را با بارسا وفق دهد. در نخستین فصل، او دو بار مصدوم شد ولی فصل گذشته توانسته بود بهتر از قبل کار کند و معتقدم او می توانست به یکی از بهترین های تاریخ بارسا تبدیل شود.»

 

 

1438246

 

 

کوری ادامه داد:« اخبار در مورد زندگی شبانه او را تایید نمی کنم. در ابتدا او می خواست شهر را بشناسد و شاید برای این مهم، افراد درستی را انتخاب نکرد. البته که شرکت در میهمانی نیمار اشتباه بزرگی بود. من از طرف آرتور از باشگاه عذرخواهی کردم و او دیگر مرتکب چنین اشتباهاتی نشد. از دست دادن آرتور به آن شکل، افسوس بزرگی بود.»

 

دیدگاه‌ها