کد خبر : 1751346 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 18:36 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

برنتفورد در پلی‌آف چمپیونشیپ انگلیس

برد ارزشمند یاران قدوس مقابل بورنموث

برنتفورد در حضور تعویضی و کوتاه مدت هافبک ایرانی‌اش به برتری برابر بورنموث رسید.

برد ارزشمند یاران قدوس مقابل بورنموث

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته چهل و چهارم چمپیونشیپ انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد که سامان قدوس را برای پنجمین دیدار متوالی در ترکیب ابتدایی نداشت و جزو نفرات ذخیره می‌دید، از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه ویتالیتی مقابل تیم رده سومی بورنموث قرار گرفت.

 

برنتفورد که در تلاش برای کسب پیروزی خارج از خانه مقابل بورنموث و صعود از رتبه چهارم بود، در دقیقه ۵۰ با اخراج پاتوس جانسون کار دشوارتری برای ادامه مسابقه داشت ولی توانست در این شرایط به گل برسد.

 

بریان ام‌بئومو در دقیقه ۷۴ به ترکیب برنتفورد اضافه شد و تنها چهار دقیقه پس از حضورش در زمین موفق شد دروازه بورنموث را باز کند و یاران قدوس با همین یک گل به برتری ارزشمندی برابر حریف خود برسند.

 

تیم فوتبال برنتفورد با پیروزی یک بر صفر مقابل بورنموث ۷۸ امتیازی شد تا با یک امتیاز و یک مسابقه بیشتر نسبت به این تیم به رده سوم جدول صعود کند و حضورش در مرحله پلی‌آف چمپیونشیپ انگلیس قطعی شود.

 

برنتفورد که امروز سامان قدوس را از دقیقه ۲+۹۰ در ترکیب داشت، هنوز هم شانس صعود مستقیم به لیگ برتر انگلیس را دارد که البته باید در سه دیدار باقی مانده‌اش به برتری برسد و در سمت مقابل واتفورد در سه هفته پایانی چمپیونشیپ تنها یک امتیاز بگیرد؛ اتفاقی که بعید است رخ بدهد.

دیدگاه‌ها