کد خبر : 1751400 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 23:31 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: وستهام من را یاد اتلتیکومادرید انداخت

توماس توخل، سرمربی چلسی، از عملکرد شاگردانش مقابل وستهام تمجید کرد.

توخل: وستهام من را یاد اتلتیکومادرید انداخت

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در یک مسابقه حساس و شش امتیازی مهمان وستهام بود و نهایتا موفق شد به سختی با تک گل تیمو ورنر حریف خود را شکست دهد.‌ این پیروزی باعث شد شاگردان توماس توخل جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول تثبیب کنند و بیش از پیش به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شوند.

 

توماس توخل، سرمربی چلسی، در پایان بازی گفت: " یک عملکرد عالی و نتیجه ای شگفت انگیز. ما می‌توانیم بسیار راضی باشیم. در 35 دقیقه ابتدایی عالی بودیم. سپس ما با برخی مشکلات از جمله از دست دادن ساده توپ روبرو شدیم. در نیمه دوم و 10 دقیقه ابتدایی خیلی خوب نبودیم اما نهایتاً 30 دقیقه آخر فوق العاده بودیم.

 

 

1594703

 

 

وستهام مرا به یاد اتلتیکو انداخت. بازی بسیار سخت است، شما می توانید توپ را در اختیار داشته باشید اما صدمه زدن به آنها کار دشواری محسوب می شود. شما باید شانس ایجاد کنید و البته باهوش باشید. در خط هافبک نمی توانید اشتباهات اساسی انجام دهید. ما هماهنگی خوبی بین پرس و پاس و ضد حمله داشتیم و بعد از دست دادن توپ، برای بستن فضا شجاع بودیم."

 

توماس توخل درباره تیم ورنر که تک گل تیمش را به ثمر رساند نیز گفت: " او همیشه تمام توان خود را به کار می گیرد. او نمایش خوبی داشت و تجربه خوبی را پشت سر گذاشت و من برایش خوشحال هستم. احساس کردم همه فقط از تمرکز روی بازی لذت می برند."

 

 

1594685

دیدگاه‌ها