کد خبر : 1751647 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 08:24 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعزام تیم ملی تفنگ به اردوی مجارستان

تعدادی از ملی پوشان تفنگ قرار است چهارشنبه هشتم اردیبهشت برای حضور در یک اردوی تدارکاتی راهی مجارستان شوند.

اعزام تیم ملی تفنگ به اردوی مجارستان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، تعدادی از ملی‌پوشان تفنگ قرار است بامداد چهارشنبه هشتم اردیبهشت برای حضور در یک اردوی تدارکاتی راهی مجارستان شوند. البته قرار بود این تیم دو روز قبل عازم مجارستان شود که به دلیل برخی مشکلات این سفر با تاخیر انجام خواهد شد. در حال حاضر هم هنوز بلیت گرفته نشده است. 

 

در این اردوهای تدارکاتی علاوه بر المپین‌ها قرار است ملی‌پوشان رزرو نیز شرکت کنند. البته به دلیل نداشتن ویزا، برخی از ملی‌پوشان نمی‌توانند همراه تیم چهارشنبه عازم مجارستان شوند و احتمالا هفته آینده بعد از گرفتن ویزا راهی این اردوها خواهند شد.

مسابقات قهرمانی اروپا هم قرار است اوایل خرداد در کرواسی انجام شود و ملی‌پوشان ایرانی با درخواست سرمربی تیم ملی تفنگ و  توافق فدراسیون جهانی قرار است در این مسابقات شرکت کنند. 

 

تیراندازی ایران ۶ سهمیه در دو رشته تفنگ و تپانچه دارد که خود را برای حضور در المپیک توکیو آماده می‌کنند. هانیه رستمیان و جواد فروغی در رشته تپانچه و نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم زاده و مهیار صداقت در رشته تفنگ المپین‌های ایران در المپیک توکیو هستند.

 

از اسفند ۹۸ که مسابقات جام جهانی هند به دلیل شیوع کرونا لغو شد المپین‌های تفنگ در هیچ مسابقه بین‌المللی به صورت‌ حضوری شرکت نکرده‌اند. آنها حتی از حضور در مسابقات آنلاین ماده سه وضعیت به دلیل نداشتن فشنگ محروم بودند و این اردوهای تدارکاتی علاوه بر آماده‌سازی به جهت خرید فشنگ برای تیم ملی اهمیت دارد.

دیدگاه‌ها