کد خبر : 1751892 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 09:31 | 25.5K بازدید | 3 دیدگاه

بازگشت پسر مونیخی به خانه؛

حمیدزیچ کار خود را کرد؛ توافق 15 میلیون یورویی با ناگلزمان

بیلد گزارش کرده است که یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش، و باشگاه بایرن مونیخ برای همکاری در فصل بعد به توافق رسیده اند.

حمیدزیچ کار خود را کرد؛ توافق 15 میلیون یورویی با ناگلزمان

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد! بیلد گزارش کرده است که بایرن و یولیان ناگلزمان که هنوز سرمربی لایپزیش است به توافق رسیده اند و این سرمربی 33 ساله قرار است جانشین هانسی فلیک روی نیمکت باواریایی ها بشود. فلیک در پی اختلافاتی که با مدیر ورزشی بایرن پیدا کرد، پیشتر اعلام کرده بود که در تابستان بایرن را ترک خواهد کرد. اکنون تنها بایرن و لایپزیش باید بر سر جزییات این انتقال به توافق برسند.

 

1595461

 

یولیان ناگلزمان در یکی از شهرهای کوچک حومه مونیخ به دنیا آمده و بزرگ شده است و هم اکنون در حالی که خودش در لایپزیش هدایت باشگاه را بر عهده دارد، همسر و فرزندانش در حومه مونیخ زندگی می کنند. ناگلزمان از کودکی طرفدار بایرن بوده و در واقع می توان گفت که پذیرفتن هدایت این تیم حکم بازگشت به خانه و به دست آوردن شغل رویایی را برای این سرمربی جوان دارد.

در سال 2017 و پس از اخراج کارلو آنچلوتی نیز زمزمه هایی مبنی بر پیوستن ناگلزمان به بایرن به گوش می رسید. در آن زمان ماتیاس سامر، مدیر ورزشی وقت بایرن، درباره احتمال پیوستن ناگلزمان به باواریایی ها گفت: "زمان مشخص خواهد کرد. اگر اوضاع به همین شکل پیش برود می توانیم مطمئن باشیم که انتقال ناگلزمان به بایرن به عنوان سرمربی، حتما در آینده رخ خواهد داد."

پیش از این گزارش شده بود که ناگلزمان با مبلغی در حدود 30 میلیون یورو هدایت بایرن مونیخ را بر عهده خواهد گرفت و این مبلغ رکورد جدیدی برای یک سرمربی خواهد بود.

 

1595464

 

بیلد گزارش کرده است که بایرن با پرداخت مبلغ 15 میلیون یورو به لایپزیش موافقت کرده است و با در نظر گرفتن پاداش ها و دیگر پرداخت ها با توجه به عناوینی که بایرن در طول چند فصل آینده کسب خواهد کرد، این مبلغ به چیزی حدود 20 تا 23 میلیون یورو خواهد رسید.

15 میلیون یورو برابر با همان مبلغی است که چلسی در سال 2011 به پورتو پرداخت کرد تا آندرس ویاش بوآش را به خدمت بگیرد، اما پاداش هایی که در قرارداد ناگلزمان وجود دارد این انتقال را رکوردشکن می کند. این سومین بار در دو سال گذشته است که مبلغ انتقال یک سرمربی 10 میلیون یورو یا بیشتر می شود؛ در سال 2019 لستر 10.5 میلیون یورو به سلتیک برای استخدام برندن راجرز پرداخت کرد و اسپورتینگ لیسبون نیز برای امضای قرارداد با روبن آموریم 10 میلیون یورو به حساب اسپورتینگ براگا واریز کرد.

در این فصل دو مبلغ بزرگ دیگر نیز در بوندسلیگا برای امضای قرارداد با سرمربیان جا به جا شده است؛ بوروسیا مونشن گلادباخ 7.5 میلیون یورو برای استخدام ادی هوتر پرداخت کرد و بوروسیا دورتموند نیز 5 میلیون یورو به مونشن گلادباخ بابت مارکو روزه پرداخت کرد.

 

1595463

 

بیلد گزارش کرده است که ناگلزمان قراردادی پنج ساله با بایرن امضا خواهد کرد. با توجه به مبلغ بالایی که بایرن باری این سرمربی پرداخت می کند، انتظار می رفت که باواریایی ها قراردادی بلندمدت را با ناگلزمان در نظر داشته باشند. همچنین گزارش شده که دستمزد ناگلزمان تقریبا با دستمزد هانسی فلیک برابر خواهد بود و این سرمربی برای هر فصل 8 میلیون یورو دریافت خواهد کرد. ناگلزمان در حال حاضر در لایپزیش برای هر فصل در حدود سه میلیون یورو دستمزد دریافت می کند.

 

دو باشگاه همچنان در حال حاضر در حال مذاکره هستند. ناگلزمان هنوز تا سال 2023 با لایپزیش قرارداد دارد. کیکر نیز گزارش کرده است که ناگلزمان از لایپزیش تقاضا کرده قرارداش فسخ شود و با یکدیگر تسویه حساب کنند.

 حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، که اختلاف با او دلیل اصلی جدایی فلیک از این تیم بود، علاقه زیادی به همکاری با ناگلزمان دارد و در هفته های اخیر برای توافق با او به شدت تلاش کرده است. در ماه های گذشته اخباری در مورد احتمال حضور سرمربی جوان آلمانی روی نیمکت رئال مادرید نیز مطرح شده بود، اما او بایرن مونیخ را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است.

دیدگاه‌ها