کد خبر : 1752501 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 01:36 | 53.2K بازدید | 2 دیدگاه

امیدوارم زودتر این‌روزها تمام شود؛

شیری: کاش با این نتایج به شخصیت‌مان بر بخورد!

کاپیتان تیم فوتبال نساجی پس از حذف تیمش از جام حذفی از عملکرد تیم خودش انتقاد داشت و از هواداران عذرخواهی کرد.

شیری: کاش با این نتایج به شخصیت‌مان بر بخورد!

به گزارش "ورزش سه" حامد شیری پس از شکست نساجی در دوئل با ملوان و حذف این تیم از گردونه رقابت‌های جام حذفی درباره شرایط مسابقه گفت: وقتی تیم‌های لیگ یکی می‌آیند تا در مقابل تیم‌های لیگ برتری بازی کنند، بسته بازی می‌کنند و منتظر اشتباهات ما می‌مانند که متاسفانه ما این فرصت را به حریف دادیم و نتوانستیم در نیمه دوم کاری را که باید انجام بدهیم و بازی را واگذار کردیم.

 

وی افزود: هیچ حرف و جایی برای دفاع کردن از عملکردمان وجود ندارد، واقعا باید به ما بر بخورد، هر چی هم که هواداران اعتراض کنند، آن‌ها حق دارند؛ نمی‌دانم چه بگویم، فقط امیدوارم این روزها زودتر به پایان برسد.

 

شیری درباره احتمال بقای نساجی در لیگ برتر ادامه داد: این‌که من الان بیایم و بگویم که ما می‌مانیم و به این حرف بسنده کنم، کافی نیست؛ ما باید وجود این‌که در زمین هم بجنگیم و مبارزه کنیم را هم داشته باشیم، دیگر فقط بیاییم و بگوییم که نساجی می‌ماند و وعده‌های الکی به هوادار بدهیم، کار درستی نیست و با احساسات هواداران بازی می‌کنیم. من واقعا دیگر ذهنم کار نمی‌کند و نمی‌دانم چه باید بگویم، فقط امیدوارم زودتر این روزها تمام شود.

 

کاپیتان نساجی در پاسخ به سوالی راجع به دیدار هفته آینده تیمش مقابل مس رفسنجان و آمادگی روحی-روانی بازیکنان گفت: اصلا نمی‌دانم چه باید بگویم و واقعا خود من هم ناامید هستم؛ اول از خودم ناامید هستم و بازهم تکرار می‌کنم که امیدوارم زودتر این روزها تمام شود و بتوانیم روزهای خوبی را با نساجی تجربه کنیم.

 

 

 

دیدگاه‌ها