کد خبر : 1752631 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 20:00 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

چراغی: اجازه ندادند در سیرجان کمبودی داشته باشیم

تقدیر پارس جنوبی از میزبانی گل گهر در جام حذفی

سرپرست پارس جنوبی جم از میهمان نوازی مسئولان گل گهر سیرجان تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر پارس جنوبی از میزبانی گل گهر در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، تیم پارس جنوبی جم روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل گل گهر سیرجان به میدان رفت و 3 بر صفر بازنده شد. با وجود شکست نماینده استان بوشهر در لیگ دسته اول مقابل گل گهر اما مسئولان پارس جنوبی از مسئولان تیم سیرجانی بابت میزبانی شان تشکر کردند.


ایوب چراغی سرپرست تیم پارس جنوبی در گفت و گو با خبرنگار ما در این خصوص بیان کرد: جا دارد از مسئولان باشگاه گل گهر سیرجان به خصوص آقایان جواهری و افسری مدیرعامل و سرپرست این تیم بابت میزبانی شان تشکر کنم. از مسئولان هیات فوتبال استان کرمان و همچنین شهرستان سیرجان هم بابت میهمان نوازی شان تشکر می کنم. این عزیزان همه کار انجام دادند تا اقامت خوبی در سیرجان داشته باشیم و واقعا ممنون آنها هستیم.


وی ادامه داد: عزیزان ما در سیرجان استقبال خوبی از ما داشتند و حتی وقتی می خواستیم در سیرجان تمرین کنیم، زمین هم در اختیارمان گذاشتند و با رفتار حرفه ای شان اخلاق مداری را در ورزش ترویج می دهند. جا دارد از مسئولان گل گهر و سایر مسئولان استانی و شهرستان سیرجان که در نهایت احترام ما را در شهر خود بدرقه کردند، تشکر کنم.


چراغی در پایان افزود: فوتبال برد و باخت دارد و چیزی که ماندگار است، همین مسائل اخلاقی و روابط دوستانه خوب است. برای مجموعه گل گهر در ادامه راه هم آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاه‌ها