کد خبر : 1758503 | 08 خرداد 1400 ساعت 20:45 | 18.7K بازدید | 2 دیدگاه

فقط خوش و بش‌ها دیده شد؛

از تیم ملی چه‌خبر؟ اسکوچیچ خبرنگاران مشغول کرد!

سرمربی تیم ملی در ۱۵ دقیقه حضور خبرنگاران در محل تمرین تیم ملی آنها را سرگرم مصاحبه با انصاری‌فرد و رئیس فدراسیون کرد.

از تیم ملی چه‌خبر؟ اسکوچیچ خبرنگاران مشغول کرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران که آخرین اردوی آماده‌سازی خود قبل از سفر به بحرین و انجام رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی را در جزیره کیش برپا کرده، عصر امروز تمرین خود را با حضور خبرنگاران رسانه‌ها آغاز کرد.

 

* طبق برنامه تمرین تیم ملی قرار بود از ساعت ۱۹ آغاز شود.
* دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی و تمام دستیاران او از ساعت ۱۸ در محل تمرین حضور پیدا کردند تا موانع را بچینند و کارهای تاکتیکی را مرور کنند.
* مربی کروات جدید تیم ملی ایران نیز همراه با دیگر دستیاران اسکوچیچ در محل تمرین حضور یافت.
* به دلیل گرمای شدید کیش و شرجی بودن هوا، اسکوچیچ درخواست تغییر تی‌شرت خود و دستیارانش را داشت که عوامل تدارکات تی‌شرت جدیدی را همراه خود نداشتند.
* اسکوچیچ پس از اینکه متوجه شد زمان زیادی تا شروع تمرین بازیکنان مانده، از هاشمیان درخواست کرد همراه هم پاسکاری کنند که سرمربی تیم ملی نیز در این زمان، از فرصت بهره برد و به کارهای نمایشی پرداخت.
* بیش از ۵۰ خبرنگار تمرین امروز تیم ملی را پوشش می‌دهند.
* یک هلی‌شات تمرین بازیکنان تیم ملی را تصویربرداری می‌کند.
* بازیکنان تیم ملی ایران با دو دستگاه اتوبوس از ساعت ۱۹ وارد محل تمرین شدند.
* تمرین تیم ملی تنها ۱۵ دقیقه برای خبرنگاران باز است و اسکوچیچ تاکید دارد تمریناتش بیش از این زمان برای اصحاب رسانه باز نباشد.
* انصاری‌فرد قرار بود در ابتدای تمرین با اصحاب رسانه گفت‌وگویی داشته باشد که ازدحام خبرنگاران موجب شد تا این اتفاق در زمان مقرر نیفتد.
* عوامل برگزاری تمرین تیم ملی و برخی خبرنگاران تاکید داشتند که انصاری‌فرد پشت میکروفون و محل در نظر گرفته شده برای مصاحبه‌ها صحبت‌های خود را انجام دهد که مهاجم تیم ملی عنوان کرد پشت میکروفون این کار را انجام نمی‌دهد چراکه صدای او در تمام ورزشگاه و بیرون از استادیوم پخش می‌شود.

* مصاحبه کریم انصاری‌فرد با خبرنگاران با تاخیر حدودا ۱۵ دقیقه‌ای و با در دست گرفتن ۸ میکروفون توسط دو خبرنگار مقابل مهاجم تیم ملی انجام شد.

 

 

* محمدحسین کنعانی‌زادگان و مهدی قایدی دست در گردن یکدیگر وارد محل تمرین تیم ملی شدند.
* وحید امیری و احسان حاج‌صفی، دو بازیکن چپ‌پای تیم ملی و باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان پس از جنجال‌های اصفهان، با بگو و بخند و ارتباط صمیمانه در محل تمرین حضور یافتند.
* علیرضا جهانبخش که یکی از آخرین حاضرین در تمرین تیم ملی بود، پس از ورود به زمین چمن برای لحظاتی با اسکوچیچ صحبت کرد.
* طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود دو بازیکن تیم ملی برای مصاحبه با خبرنگاران حضور پیدا کنند که به علت شلوغی تمرین این اتفاق نیفتاد.
* در شرایطی که خبرنگاران منتظر دومین بازیکن برای مصاحبه بودند، عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال برای گفت‌وگو با اصحاب رسانه حاضر شد.

 


* پس از اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال، تلاش برای خروج اصحاب رسانه از زمین چمن صورت گرفت.
* جمعی از حامیان تیم ملی ایران در بیرون از ورزشگاه المپیک کیش حضور داشتند که اجازه حضورشان روی سکوها داده نشد؛ البته تعدادی از تماشاگران که زودتر به محل تمرین تیم ملی آمده بودند، همانند خبرنگاران ۱۵ دقیقه ابتدایی کار شاگردان اسکوچیچ را مشاهده کردند.
* با توجه به اینکه خبرنگاران در طول ۱۵ دقیقه حضور در تمرین مشغول مصاحبه بودند، متوجه نحوه کارهای تاکتیکی بازیکنان نشدند که البته اسکوچیچ نیز همین خواسته را داشت.

* بازیکنان تیم ملی در لحظات ابتدایی تمرین به پاس‌کاری مشغول شدند و هر بازیکنی که پاس اشتباه می‌داد، به وسط می‌انداختند و او را می‌زدند!
* بازیکنان تیم ملی در لحظات ابتدایی تمرین به پاس‌کاری مشغول شدند و هر بازیکنی که پاس اشتباه می‌داد، به وسط می‌انداختند و او را می‌زدند!
* محمدرضا اخباری بخاطر همراهی تراکتور در دیدار با ماشین‌سازی در اردوی تیم ملی حضور نداشت.
* سامان قدوس نیز که همزمان با تمرین تیم ملی در حال انجام بازی در مرحله نهایی چمپیونشیپ مقابل سوانسی بود، دیگر غایب تمرین ایران به شمار می‌رفت.
* در بیرون از ورزشگاه جمعی از تماشاگران تیم ملی به تشویق ایران و بازیکنان پرداختند و نسبت به نتایج تیم ملی ابراز امیدواری کردند.
* خبرنگاران در ساعت ۱۹:۲۵ به بیرون از ورزشگاه المپیک کیش هدایت شدند و نظاره‌گر کارهای تاکتیکی بازیکنان تیم ملی نبودند.

 

دیدگاه‌ها