کد خبر : 1759279 | 12 خرداد 1400 ساعت 10:14 | 33.9K بازدید | 4 دیدگاه

کریم انصاری‌فرد مثل بازیکن‌های NBA (عکس)

کریم انصاری فرد در جریان تمرینات تیم ملی ایران در بحرین، با لباسی متفاوت تر از سایرین حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی ایران برای از سرگیری رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 شب گذشته در منامه پایتخت بحرین برگزار شد و ملی پوشان نخستین جلسه تمرینی خود در کشور میزبان را پشت سر گذاشتند.


پس از ورود ملی پوشان به بحرین در روز دوشنبه، آنها راهی قرنطینه شده و با منفی شدن تست های کرونا، تمرینات خود را برگزار کردند. در این جلسه تمرینی تمامی بازیکنان حضور داشته و تمرین شادابی را پشت سر گذاشتند و انگیزه بالای ملی پوشان برای موفقیت در این رقابت ها در وجود آنها مشهود بود.

 

1607927


کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی و باشگاه آ.ا.ک آتن که فصل نسبتا موفقی را در یونان سپری کرد و 14 گل برای این تیم در تمامی رقابت ها به ثمر رساند، یکی از بازیکنانی است که دراگان اسکوچیچ برای مواقع ضروری و حساس، حساب ویژه ای روی او باز کرده است.


کریم در آخرین دیدار دوستانه تیم ملی در برابر سوریه در 15 دقیقه پایانی وارد زمین شد و یک گل نیز به ثمر رساند، از آن دست مهاجمینی است که در زمان گره خوردن بازی و نیاز تیم به گلزنی، می تواند کمک بزرگی به اسکوچیچ و تیم ملی ایران کند.

 

1607928


شب گذشته و در جلسه تمرینی ملی پوشان، انصاری فرد با لباسی متفاوت تر از سایرین حاضر شد. کیتی که کریم بر تن داشت، شبیه لباس بسکتبالیستها بود و او ترجیح داد به دلیل گرمای هوای منامه، از پوشیدن لباس آستین دار خودداری کرده تا در انجام تمرینات مشکلی نداشته باشد.


تیم ملی ایران روز پنج شنبه 13 خرداد در نخستین دیدار خود در بحرین، به مصاف هنگ کنگ خواهد رفت. ملی پوشان دو دیدار مهم و حساس مقابل بحرین و عراق را در تاریخ های 17 و 25 خرداد برگزار خواهند کرد.

 

1607929

دیدگاه‌ها