کد خبر : 1760953 | 21 خرداد 1400 ساعت 19:35 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

لوییس گارسیا:

حضور راموس در یورو 2020 ریسک زیادی داشت

لوییس گارسیا، ستاره سابق اسپانیایی، می گوید که اسپانیا در یورو 2020 نبود سرخیو راموس را احساس خواهد کرد.

حضور راموس در یورو 2020 ریسک زیادی داشت

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس، کاپیتان باتجربه اسپانیا، پس از یک فصل پر از مصدومیت های پیاپی در رئال مادرید، در یورو 2020 تیم ملی اسپانیا را همراهی نخواهد کرد.

لوییس گارسیا، وینگر سابق لیورپول و بارسلونا، معتقد است که با وجودی که جای راموس در تیم ملی اسپانیا خالی خواهد بود اما در صورتی که این مدافع 35 ساله در اوج آمادگی خود به سر نمی برد، یورو 2020 می توانست بیش از حد به او فشار بیاورد.

 

1604970

 

گارسیا گفت: "در باره سرخیو راموس تردید داشتیم چرا که او در مراحل پایانی لالیگا با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد. این درست است که او رهبر تیم است، او سال ها است که کاپیتان تیم ملی اسپانیا است و هر وقت که به او نیاز بوده همیشه پا پیش گذاشته و ثابت کرده که چه بازیکن فوق العاده ای است. او به بازیکنانی که نزدیکش هستند اعتماد به نفس می دهد.

به نظر من دراین مرحله شما به 120 درصد از آمادگی و توان هر بازیکن نیاز دارید. با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا و سفرهایی که در پیش است، اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است و اگر در حالی پا به این تورنمنت بگذارید که در بهترین فرم خود نیستید، همیشه شک و تردیدی وجود خواهد داشت.

 

1610935

 

اینکه بازیکنی را به این تورنمنت ببری که ممکن است در اولین بازی و یا حتی در تمرینات باز هم مصدوم شود، مثل همان اتفاقی که قبلا هم برای راموس افتاد، زیادی ریسک دارد.

بله جای او خالی خواهد بود اما لوییس انریکه درباره این تصمیم خیلی زیاد فکر کرده است. او از آن دست سرمربیانی است که همیشه با بازیکنان صادق هستند و تلاش می کنند تا بازیکنانی را بیابند که بهترین عملکرد ممکن را ارائه می دهند و به همین دلیل بود که او تصمیم گرفت اریک گارسیا، لاپورته، پائو تورس و دیگو یورنته را به یورو 2020 ببرد."

دیدگاه‌ها