کد خبر : 1761152 | 22 خرداد 1400 ساعت 18:19 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

مودریچ: بیل با انگیزه باشد، به درد رئال می خورد

لوکا مودریچ بی تاب کار کردن زیر نظر کارلو آنچلوتی است و معتقد است گرت بیل با انگیزه به کار رئال می آید.

مودریچ: بیل با انگیزه باشد، به درد رئال می خورد

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت کارلو آنچلوتی به رئال مادرید می تواند آینده گرت بیل را تغییر دهد و دوباره او را به بازیکنی مهم در این تیم تبدیل کند.

گرت بیل فعلا چیزی در مورد آینده خود یا آنچه انتظار دارد در فصل آینده اتفاق بیفتد را ارائه نکرده و تصمیمات اساسی را تا بعد از یورو 2020 به تعویق انداخته است.

 

 

1611276

 

 

در هر صورت قرارداد قرضی ستاره ولزی با تاتنهام به اتمام رسیده و او تابستان باید به رئال برگردد. شایعاتی در مورد بازنشستگی بیل نیز شنیده شده ولی در انگلیس معتقدند بی اساس هستند.

 

لوکا مودریچ ستاره کروات رئال که در تاتنهام نیز با بیل هم تیمی بود، در مورد بازگشت بیل و احتمال ماندنی شدن او با کارلتو گفت:« معتقدم اگر گرت با انگیزه باشد، می تواند برای رئال بازیکنی مفید باشد. همه چیز به این بستگی دارد که او اشتهای سابق را برای درخشیدن در زمین دارد یا خیر. گرت فوتبالیست بزرگی است و در دو سالی که آنچلوتی مربی رئال بود نیز خوش درخشید.»

 

 

1608437

 

 

کار زیر نظر آنچلوتی:« بی تاب این هستم تا دوباره زیر نظر کارلو کار کنم. او مربی و انسان بزرگی است. وقتی از رئال برکنار شد، ارتباط ما با او قطع نشد. مقایسه مربیان درست نیست ولی آنچلوتی یکی از مهمترین مربیان دوران فوتبالم است و خوشحالم دوباره با هم کار خواهیم کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها