کد خبر : 1767889 | 23 تیر 1400 ساعت 16:24 | 21.8K بازدید | 3 دیدگاه

شناخت کامل از نفت داشتیم؛

حسینی: مشکوک بودند ۲ گل می‌زدند؟

مدافع ذوب‌آهن معتقد است نفت مسجدسلیمان با تمام توان مقابل آنها قرار گرفت.

حسینی: مشکوک بودند ۲ گل می‌زدند؟

به گزارش "ورزش سه"، سید عبدالله حسینی درباره برتری ذوب‌آهن مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: با توجه به اینکه آقای حسینی نیم‌فصل اول سرمربی نفت بود، بچه‌های ما با شناخت کامل از این تیم بازی کردند و به نوعی انگار از قبل می‌دانستیم آنها چه کاری انجام می‌دهند که نتیجه آن زدن سه گل در یک نیمه بود.

او ادامه داد: تمرینات خوبی انجام دادیم و کادر فنی تیم کاملا نفت را آنالیز کرده بود، به همین دلیل کارمان نسبت به همیشه راحت‌تر بود و خدا را شکر با تلاش بچه‌ها توانستیم در هوای بسیار گرم مسجدسلیمان برنده شویم و شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم.

 

مدافع ذوب‌آهن درباره اینکه دو گل در نیمه دوم دریافت کردند و نزدیک بود بازی به تساوی کشیده شود، گفت: بالاخره فوتبال است و نمی‌شود یک نتیجه تا لحظه آخر ثابت بماند؛ به نظرم ما یک مقدار عقب نشستیم که طبیعی هم بود، اما گرمای هوا نیز تاثیر زیادی داشت چون بدن بچه‌های ما تحلیل رفت و قاعدتا نمی‌توانستند مثل نیمه اول بازی کنند.

حسینی درباره اینکه محمود فکری عنوان کرده باخت تیمش مشکوک بود، ابراز کرد: من بازیکن ذوب‌آهن هستم و این مسائل اصلا در حوزه اختیارات من نیست که صحبتی داشته باشم، اما شخصا معتقدم آنها تلاش زیادی کردند تا برنده باشند چون خودشان هم گزینه سقوط هستند. ضمن اینکه آنها اگر نمایش مشکوکی داشتند، دو گل در نیمه دوم نمی‌زدند. با این حال ما فکر به فکر موفقیت تیم خودمان هستیم تا در لیگ برتر بمانیم.

 

او درباره شرایط جدول گفت: این برد کمک زیادی به ما کرد تا روحیه از دست رفته را برگردانیم. امیدوارم با تدابیر آقای حسینی و تلاش تمام بچه‌ها این روند را در سه بازی آینده ادامه دهیم و بتوانیم حداکثر امتیازات را جمع کنیم و با رتبه خوبی فصل را به پایان برسانیم.

 

دیدگاه‌ها