کد خبر : 1785907 | 24 مهر 1400 ساعت 17:10 | 12.9K بازدید | 1 دیدگاه

مس شهر بابک و اولین سه امتیاز بی دردسر؟

در شرایطی که قرار بود امروز دیدارهای لیگ دسته اول برای فصل جدید استارت بخورد، از بازی پارس جنوبی برابر حریفش ممانعت به عمل آمد.

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم که سابقه حضور در لیگ برتر را در کارنامه دارد، این روزها وضعیت سختی را پشت سر می‌گذارد. بدهی این باشگاه باعث شده تا طبق اعلام سازمان لیگ تا زمان پرداخت آن از انجام نقل و انتقالات این باشگاه ممانعت به عمل بیاید. این تیم در اولین بازی از فصل جدید رقابت‌های لیگ آزادگان قرار بود امروز برابر مس شهربابک قرار گیرد اما در شرایطی که همه چیز مهیای برگزاری این بازی بود، به دلیل عدم انجام تعهدات مالی باشگاه پارس جنوبی و پنجره بسته این باشگاه، کارت بازی بازیکنانش صادر نشد.

 

در نهایت با صورتجلسه به عمل آمده و ارائه توضیحاتی در خصوص دلیل عدم برگزاری بازی، احتمالا رای این بازی از سوی کمیته انضباطی مشخص خواهد شد و شاید پارس جنوبی به دلیل نداشتن حدنصاب بازیکنان لازم، بازنده این بازی شناخته شود. در حال حاضر چند باشگاه لیگ دسته اولی این مشکل را پیش روی خود می‌بینند و حتی گفته می‌شود احتمالا ماشین سازی نیز فردا مجبور به سود بردن از بازیکنان رده امید و بازیکنانی که از فصل گذشته در این تیم باقی مانده اند، در ترکیب تیم خود برای بازی برابر حریف شوند.

 

مس شهربابک این فصل با حضور وحید رضایی توانسته جواز صعود به لیگ آزادگان را به دست بیاورد و با توجه به عدم آماده سازی استادیوم این شهر و کمبود امکانات نظیر هتل و ...، قرار بود امروز در سیرجان از پارس جنوبی جم میزبانی کند. اکنون باید دید کمیته برگزاری مسابقات و سازمان لیگ چه تصمیمی برای این بازی خواهند گرفت.

 

 

دیدگاه‌ها